این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری بر اساس معیار های فروش روزآمد و بالا بردن توانمندی های علمی شبکه فروش اجرایی شده است.
در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشته ها به صورت فصلی و بر مبنای متغیر های اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده و نفرات برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.
در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس» ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندی های خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.
با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دوره های پیش روی این طرح باشیم.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…