×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳
منچسترسیتی صدر جدول را از آرسنال پس گرفت؛ یک پیروزی تا قهرمانی سیتیزن‌ها

دیدار تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تاتنهام با قضاوت کریس کاوانا برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

سرانجام حملات منچسترسیتی در دقیقه ۵۱ جواب داد، برنالدو سیلوا توپ را در گوشه محوطه جریمه به کوین دی بروینه رساند و این بازیکن با یک پاس در عرض تماشایی ارلینگ هالند را مقابل دروازه خالی قرار داد تا غول نروژی کار سختی برای باز کردن دروازه تاتنهام نداشته باشد و با این گل امید هواداران آرسنال که چشم انتظار توقف ستیزن‌ها بودند ناامید شد.

این پایان کار نبود، در دقیقه ۸۹ بازیکنان تاتنهام روی دوکو در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا داور این دیدار یک ضربه پنالتی را برای شاگردان پپ گواردیولا اعلام کند. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت ویکاریو گل دوم را به ثمر رساند تا خیال هواداران سیتی از کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار راحت کند.

با این نتیجه یک بار دیگر در این چند هفته منچسترسیتی صدر جدول را از آرسنال پس گرفت و با ۸۸ امتیاز به صدر بازگشت. در مقابل تاتنهام در ادامه روند ضعیفی که داشت با ۶۳ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.