×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ دی , ۱۴۰۳
مهارت‌‌افزایی کارکنان با تقویت دوره‌های آموزشی از اولویت های اصلی بانک دی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی ، یکی از نقاط تمرکز مدیریت جدید بانک دی   در حدود سه ماه گذشته، توجه ویژه به بخش آموزش و برگزاری دوره‌های متنوع در شاخه‌های مختلف بانکداری برای تقویت مهارت نیروی انسانی فعال در بانک بوده‌ است.  
قیطاسی در بازدید سرزده از اداره آموزش بانک دی، ضمن حضور در کلاس‌هادرباره اهمیت برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی  گفت: برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در بانک دی از اساتید خبره و باتجربه نظام بانکی دعوت شده تا در دوره‌ها حضور یابند و انتظار این است بعد از اتمام دوره‌های آموزشی بدو خدمت و حین خدمت برای نیروها شاهد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به مشتریان در بخش‌های مختلف بانک باشیم.
وی ادامه داد : این بانک متعلق به سهامدارنی است که بیشتر آنها از خانواده مظعم شهدا و ایثارگران هستند و انتظار می‌رود همکاران بانک دی  خدمات بانکی را با بهترین کیفیت به مشتریان و جامعه هدف ارائه کنند.
 مدیرعامل بانک دی در ادامه از بخش‌های مختلف اداره آموزش نیز بازدید به عمل آورد و دستوراتی برای تجهیز هر چه سریع‌تر ساختمان اداره آموزش و افزایش کیفیت خدمات آموزشی صادر کرد.
گفتنی است محمود نوه‌سی مسئول اداره آموزش بانک نیز در حاشیه این بازدید به تشریح عملکرد این اداره و برنامه‌ریزی‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت در طول سال جاری پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.