×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
موسوی: باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال کار بزرگی بود

«علی موسوی» روز سه‌شنبه در گفت گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص اقدامات سرپرست باشگاه استقلال، اظهار داشت: احمد مددی در این مدت تلاش‌های قابل قبولی برای حل مشکلات استقلال انجام داده است، باز شدن پنجره نقل و انتقالات، عقد قرارداد با کارگزار جدید، پرداخت بدهی‌ها اقدامات مثبت او بوده است.
موسوی در خصوص برتری آبی‌پوشان در نخستین دیدار لیگ برتر، گفت: همیشه اولین بازی لیگ برتر از اهمیت زیادی برخوردار است و پیروزی در این بازی می‌تواند انگیزه بازیکنان را افزایش دهد. استقلال مقابل مس رفسنجان بر خلاف سال‌های گذشته سنت‌شکنی کرد و توانست به برتری برسد.
وی افزود: مس رفسنجان حریف ناشناخته‌ای برای استقلال بود. این تیم تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده بود و می‌دانید بازی برابر این تیم‌ها آسان نیست. آنها برای رویارویی مقابل استقلال انگیزه داشتند اما آبی‌پوشان در هر دو نیمه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و به برتری رسیدند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی داشت و فضاها را از حریف گرفته بود. مس رفسنجان برای خلق موقعیت به یک سوم دفاعی استقلال چشم دوخته بود اما مدافعان با پوشش به‌موقع چنین فضایی را در اختیارشان قرار ندادند.
موسوی تصریح کرد: خط هافبک استقلال دوندگی قابل قبولی داشت و با پاس‌های تک‌ضرب‌ جریان بازی را به سود تیم خودی تغییر داد اما همچنان بازیکنی که بتواند مهاجمان را در موقعیت صد درصد گل‌زنی قرار دهد، خالی است.
وی تاکید کرد: بدون شک بهترین خط حمله لیگ برتر متعلق به استقلال است. مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته‌ مثلثی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند هر دفاعی را به هم بریزند.
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر مس رفسنجان را از پیش رو برداشت. گل های استقلال را در این دیدار وریا غفوری و ارسلان مطهری به ثمر رساندند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.