موسوی: هر ادعای پوچی نباید مبنای سوال آژانس باشد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی صبح روز چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران داخلی و خارجی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد گزارش اخیر آژانس مبنی بر اینکه ایران فعالیت هسته‌ای در مناطق اعلام نشده داشته است  و تاکید آژانس جهت بازدید از این مناطق تصریح کرد : هر ادعای پوچی که هر رژیم و فردی مطرح کرد نباید مبنای سوال آژانس باشد.
وی در همین راستا خاطرنشان کرد : بنا نیست هر ادعا و سؤال بی مبنا و پایه‌ای توسط آژانس مطرح و ایران به آن پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت خارجه  در ادامه  نشست خبری خود  در پاسخ به سؤالی درباره برگزاری تحلیف هم‌زمان دو رئیس‌جمهور در افغانستان   و ادعای هم‌زمان  اشرف غنی و عبدالله عبدالله مبنی بر رییس جمهور بودن افغانستان  و نگاه ایران به این تحولات گفت: از مدت‌ها قبل تمام تلاش خود را در سطوح مختلف برای همگرایی و همدلی مردم افغانستان، گروه‌ها و شخصیت‌ها در این کشور انجام دادیم و به طرفین گفته‌ایم که تنها راه رونق و رفاه و ثبات و امنیت در افغانستان تشکیل یک دولت فراگیر و وحدت شخصیت‌ها، گروه‌ها، احزاب و مسئولان است.
این دیپلمات  کشورمان خاطرنشان کرد: ما  به تلاش‌های خود در این زمینه  ادامه می‌دهیم و امیدواریم به نتیجه برسد و ثبات سیاسی به افغانستان برگردد و دوستان ما در این  کشور همسایه  از این مرحله عبور کنند. 

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد : ایران همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا این اتفاق در کشور دوست و برادر ما جمهوری اسلامی افغانستان رخ دهد و موضوع پیش آمده حل شود .

فتحنایی

Recent Posts

فولاد مبارکه سرچشمه عزت و افتخار ایران است/ کارکنان فولاد مبارکه با کار و تلاش جهادی و خداپسندانه می‌توانند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای…

8 ساعت ago

پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی آماده تحویل موقت به کارفرما

مدیرعامل شرکت نیرپارس از موفقیت این شرکت در به سرانجام رساندن ابرپروژه‌های ملی مستقر در…

8 ساعت ago

نهادینه شدن بهره‌وری و کیفیت در فولاد هرمزگان

بهره‌وری یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصادی و مدیریتی در هر سازمان به شمار می‌رود که…

8 ساعت ago

پاسخ به چند پرسش مهم بازنشستگان کشوری در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال۱۴۰۳

در پی انتخاب شرکت بیمه ملت به عنوان ارائه دهنده خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان…

9 ساعت ago