×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
موضوع حضور برخی افراد در کلوپ‌های شبانه تاجیکستان در حیطه من نیست

به گزارش ایرنا، «میرشاد ماجدی» روز جمعه در گفت وگویی تلویزیونی در مورد حضور افراد اضافه در تیم ‌های فوتبال جوانان و نوجوانان کشورمان در اردوی تاجیکستان اظهار داشت: در اردوهایی که برگزار می‌کنیم، افرادی از فدراسیون همراه ما هستند. حتی به من هم انتقاد کرده بودند که چرا به این اردوها می‌روی. در همه اردوهای تیم‌های ملی دو، سه نفر از اعضای فدراسیون حضور دارند. 

وی در خصوص حضور برخی افراد در کلوپ‌های شبانه تاجیکستان بیان داشت: این موضوعی که می‌گویید در حیطه اختیارات من نیست و شاید فدراسیون می‌خواهد کارمندانش را تشویق کند اما من حضور در آن محل‌ها که اسم بردید را تایید نمی‌کنم. ما همگی باید در این طور مسائل حواس خود را بیشتر جمع کنیم.

ماجدی در خصوص عدم شرکت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر امیدهای کشور تصریح کرد: در این موضوع بحث منابع مالی مهم است. شاید هزینه قرارداد بازیکنان در این رده‌ها نسبت به بزرگسالان کم باشد اما هزینه‌های دیگر آن‌ها مانند رفت و آمد و خورد و خوراک یکسان است. پیشنهاد من این است که این رقابت‌ها به صورت استانی برگزار شود.

وی در خصوص دیدار شهرآورد پایتخت که روز دوشنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: هرچند که دربی بدون هوادار نمی‌چسبد اما امیدوارم بازی خوبی برگزار شود.  

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.