به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مهران سوادکوهی معاون طرح و برنامه این بانک درخصوص تغییرات ایجاد شده در بانک ایران زمین گفت: براساس مدل های تحول، تغییراتی که در بانک ایجاد شده است تغییرات بنیادی است. تغییرات بنیادی یعنی تغییرات عمده ای که به بانک، سازمان، نهادسازی، فرآیند و ساختاری ارائه می کند که این تحولات باعث می شود تغییرات دوره بعد سریع تر صورت گیرد.
وی افزود: در طرح تحول به سامانه شعب، بهبود ترکیب منابع، نرخ موثر، بهای تمام شده و اصلاح ساختار دقت و برنامه ریزی شد و نهایتاً همه این موارد در سطوح مختلف ارائه و همراه با آن حوزه های کسب وکاری بانکداری شرکتی و بانکدار ی دیجیتال نیز راه اندازی شد.
سوادکوهی تعریف مفهوم ارزش مشتری را در طرح تحول پراهمیت بیان کرد و گفت: ارزش مشتری همان مشتری محوری است که همه موارد پیرامون آن طراحی و برنامه ریزی می شود .
سوادکوهی گفت: ما با تدبیر مدیران توانستیم موضوع ارزش مشتری و تفاوت نحوه ارائه خدمات و رفتار با هر مشتری را مصوب و اجرایی کنیم که مزیت رقابتی محوری ما خواهد بود.
معاون طرح و برنامه تصمیم گیری جمعی و حرکت تیمی را تنها دلیل موفقیت بانک ایران زمین دانست و افزود: اقتدار مدیریتی، انسجام تیمی و سعی و تلاش همکاران و توانایی هایشان در حوزه منابع انسانی، مدیریت و تیم سازی کلید رسیدن به این موفقیت بوده است که رسیدن به آن را برای سایر رقبا بسیار سخت می کند. ما محوریت سازمان چابک و یادگیرنده را براساس فعالیت تیمی برنامه ریزی کرده ایم.
این نشست هم اندیشی در استان فارس با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…
مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…
در بیستوهشتمین سالروز ملی صنعتومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…
ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…