×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
میزبانی جم از مسئولان، مشتریان، و تولیدکنندگان در روزهای پایانی نمایشگاه بلاروس

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ مقامات حاضر در نمایشگاه از جمله علیرضا صانعی، سفیر ایران در جمهوری بلاروس و مقامات بلاروسی پاویون ایران ضمن بازدید از پاویون ایران به بحث و تبادل نظر با تجار پرداختند.

سفیر ایران در بلاروس ضمن بازدید از این نمایشگاه و گفتگو با مدیران و مسئولان پتروشیمی جم در پاویون ایران گفت: ما باید به تفاهمنامه‌های اقتصادی بین ایران و بلاروس جامه عمل بپوشانیم و تلاش کنیم تا آنها را به مرحله اجرا برسانیم.

وی اظهار کرد: حضور فعالان اقتصادی و تجار در اینگونه نمایشگاه‌ها موجب گسترش روابط تجاری بین دو کشور می‌شود.

در جلسه‌ با سفیر ایران، مدیر بین‌الملل و مدیر پتروشیمی شرکت نفتخیم (وزارت نفت بلاروس) در خصوص خرید الکریل و نیتریل از شرکت‌های زیر مجموعه مذاکره مجدد صورت گرفت و سفیر ایران بر ارتباطات تجاری مستمر بین شرکت‌های ایرانی و بلاروسی و اقدام عملی در این راستا تاکید داشت.

کارشناسان جم جلسه‌ای با رییس اتاق بازرگانی بلاروس و پس از آن مدیرعامل و مسئولان ترید کاپیتال بانک (TC BANK) داشتند که ضمن ارائه ظرفیت های این بانک در امر تسویه و پرداخت مالی، پیشنهاداتی در خصوص انتقال پول و مسائل مربوط به مبادلات مالی بین تجار بلاروس و روش‌های موجود جهت جابجایی اعتبار ارائه گردید.

همچنین تعدادی از مشتریان محصولات جم، کاربران و تولیدکنندگان نهایی به غرفه جم مراجعه کردند که معرفی تنوع محصولات، ظرفیت تولیدی و شرایط خرید و پرداخت به خریداران و اشتراک گذاری اطلاعات ایشان با واحد فروش انجام گرفت. شرکت‌های لجستیکی نیز درباره انتقال کالا از ایران به بلاروس و بالعکس مذاکراتی داشتند.

جلسه مهم دیگری با مسئولین فروش شرکت نفتان (naftan) به عنوان بزرگترین تولید کننده اکریلونیتریل (ACN) در بلاروس و مورد تایید لایسنسور شرکت پادجم برگزار گردید. مذاکرات از آن جهت اهمیت داشت که پیدا کردن تامین کننده ACN به عنوان خوراک پتروشیمی پادجم با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به تولید پایدار و با حاشیه سود بالاتر این شرکت کمک می کند.

در ادامه جلسات و تعاملات، نشست با مدیر پارک علم و فناوری مینسک با محور معرفی ظرفیت های تولیدی شرکت جم و فروش محصولات جم در بازار بلاروس و استفاده از ظرفیت‌های تولیدی و تجهیزات تولیدی این کشور برگزار شد.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی شیمیایی، نفت، گاز – پلیمر و کامپوزیت بلاروس از ۲۴ الی ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ همزمان با ۳ تا ۵ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار گردید و پتروشیمی جم نیز در این رویداد حضور پررنگی داشت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.