به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، مصطفی سالاری با حضور در اداره کل تامین اجتماعی گیلان از نزدیک در جریان روند خدماترسانی به بیمهشدگان و نحوه ارائه خدمات میز خدمت این اداره کل قرار گرفت.
او در جریان این بازدید گفت: هدف از اجرای میز خدمت این است که مراجعهکننده با حضور در میز خدمت شعب یک خدمت را به صورت جامع و کامل دریافت کند و نیاز به مراجعه به سایر واحدها نداشته باشد.
سالاری در نشست با مدیران استانی تامین اجتماعی گیلان نیز حاضر شد و در این نشست گفت: کارگران ساختمانی واقعی را باید شناسایی کنیم تا آنها از خدمات بیمه برخوردار شوند.
او اظهار داشت: درخصوص تسهیل در تهاتر مطالبات این سازمان دستورالعمل ویژه ای با اختیارات خاص به استانها ابلاغ خواهد شد. تلاش میکنیم تا پایان مهر هزینههای درمانی جاری مراکز طرف قرارداد را به روزرسانی کنیم و برای پرداختهای به روز مراکز طرف قرارداد شرایطی را لحاظ کردهایم و نشستهایی نیز در این خصوص با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتهایم.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمهای کارفرمایان گفت: سازوکارهایی برای کارفرمایان خوش حساب اندیشیده شده است.
استاندار گیلان نیز در این نشست از خدماترسانی تأمین اجتماعی در بخشهای مختلف بیمهای و درمانی قدردانی کرد و خواستار تقویت بیشتر ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری در مراکز بیمهای و ارتقاء بخشهای درمانی شد.
ارسلان زارع گفت: در آخرین ارزیابی دستگاههای خدمت رسان استان گیلان به لحاظ رضایتمندی مراجعان، تامین اجتماعی در جایگاهی بالا قرار گرفت که این مهم حاصل خط مشی دکتر سالاری در توجه به کرامت انسانی و پاسخگوئی به ارباب رجوع است که از این حیث از وی و همکارانشان در قدردانی میکنم.