به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل پتروشیمی جم؛ در جلسات برگزار شده در نمایشگاه میلان پلاست ۲۰۲۳، تقاضا و نیاز مصرف کنندگان مواد پتروشیمی تشریح شد و چگونگی همکاری پتروشیمی جم با این شرکتها مورد بررسی قرار گرفت.
دیدار با مشتریان جدید و نفوذ در بازار مهم کشورهای جنوب اروپا و برخی کشورهای حوزه شرقی قاره سبز، از اهداف پتروشیمی جم بود که بخش قابل توجهی از آن با برگزاری این جلسات محقق شد.
شایان ذکر است در بخش خرید قطعات مصرفی نیز پتروشیمی جم مذاکرات موثری را با تامین کنندگان خارجی داشت که منجر به توافقاتی در این حوزه شد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی پلاستیک میلان از ۵ تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاهی فیرامیلانو در شهر میلان ایتالیا برگزار شد و پتروشیمی جم در این رویداد چهار روزه حضوری پررنگ داشت.
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما ۱۵ میلیون هکتار…
شرکت دانشبنیان دوده صنعتی پارس، وابسته به شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا)، بهعنوان واحد صادرکنندهی…
پژوهشکده بیمه از آغاز فرایند مدیریت دانش خبرگان و متخصصان با هدف بهرهگیری از داراییهای…
حضور رئیس و مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار در غرفه تامین سرمایه تمدن…
با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران در صبح…
یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصتهای سرمایهگذاری (کیش اینوکس ۲۰۲۴) عصر دیروز،( ۱۴ آبان…