×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳
نئوبانک، بزرگترین تحول “ایران زمین” در صنعت بانکداری

به گزارش تجارت گردان ، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک روز کاری سخت برای انجام امور مربوط به حسابهایتان گذرتان به یکی از شعب بانکی بیافتد و از شانستان با یک کارمند خسته و عصبانی از ارباب رجوع‌های مختلف، روبه رو شده باشید. اینجاست که خستگی های روانی تان چند برابر شده و با کوهی از تنش و ناراحتی، بانک را ترک و آرزو کرده باشید که ای کاش یک ربات فارغ از احساس خشم و اضطراب کارهای بانکی شما را راه بیاندازد. باید این خبر را به شما بدهیم که این آرزوی شما دور از دسترس نیست و با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن فناوری، امکاناتی فراهم شده تا شما بر بستر یک پلتفرم نرم‌افزاری آنلاین بر روی گوشی‌  تلفن همراه خود کارهای بانکیتان را بدون مراجعه حضوری به بانک انجام دهید. این ابزار که به عنوان نئوبانک شناخته می شود به عنوان یک بانک مجازی تمامی کارهای بانکی شما را به راحتی و بدون هرگونه دخالت انسانی برایتان انجام می دهد.

گام مثبت ایران زمین در ارائه خدمات به مشتریان 

طی سالیان اخیر بیشتر کسب وکارها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب وکارها می دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار و در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند. در این بین  نئوبانکها به عنوان بانکهای مجازی توانسته اند حرف اول را در بانکداری دیجیتال بزنند. در واقع نئوبانک که هدف اصلی آن ساده سازی و سهولت در خدمات بانکداری برای مشتریان است هیچ شعبه فیزیکی نداشته، اما خدمات بانکی خود را از طریق کانال‌های دیجیتال تلفن همراه هوشمند یا رابط وب ارائه می‌دهد و ممکن است دارای مجوز کامل بانک یا مجوز ویژه بانکداری آنلاین و دیجیتالی باشد.

یکی از بانکهایی که با استفاده از این فناوری، دسترسی آسان به حساب و همچنین سهولت در ارائه خدمات بانکی را برای مشتریانش فراهم کرده، بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین که سال ها حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کرده و همواره سردمدار تغییر و تحولات بوده است با هدف جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از اردیبهشت ماه سال جاری نسخه اولیه نئوبانک «فردا» را در اختیار کاربران قرار داد و توانست با ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان، گامی موثر در تحقق شعار بانکداری دیجیتال بردارد.

خدمات نئوبانک ایران زمین

شرکت “های‌وب” به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتور‌های کشور با کمک بانک ایران زمین، خدمات در حوزه امور بانکی را به مشترکین خود ارائه خواهد می‌دهد. درحال حاضر ۱۲ سرویسی که تاکنون از سوی بانک‌های دیجیتال ارائه شده مانند کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، افتتاح حساب آنلاین، برداشت و انتقال وجه بین الملل، صدور انواع کارت های بانکی و… به همراه امکان خرید اینترنت های‌وب به صورت مستقیم در نسخه اولیه این نئوبانک انجام می‌شود. ضمناً این سرویس‌‌ها تا ۱۰۰ مورد افزایش خواهد داشت. نئو اینشورنس(خدمات بیمه دیجیتال) و خدمات لندتکی بخشی از این خدمات ویژه هستند.

خدمات شخصی‌سازی شده؛ سرویس‌ ویژه نئوبانک ایران زمین

راه اندازی اولین نئوبانک واقعی، بزرگترین تحول بانک ایران زمین در صنعت بانکداری بوده است. با راه اندازی این نئوبانک در کشور، جامعه وسیعی از کسب و کارهای نوپا می توانند با خیالی آسوده در فضایی امن سرمایه گذاری و فعالیت کنند.

به گفته فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، نئوبانک ایران زمین تفاوت اساسی با نئوبانکهای دیگر در کشور دارد و تنها یک اینترنت یا موبایل بانک نبوده و سرویسهای ترکیبی و همچنین خدمات سفارشی و شخصی‌سازی شده به کاربران صنایع مختلف ارائه می دهد به این معنی که با بررسی رفتار‌های مشتریان و شناخت نیاز‌های آنان، خدماتی مختص به هر فرد طراحی و ارائه می شود. خلق یک تجربه موثر، عالی و لذتبخش از ویژگی‌های اصلی بانک ایران زمین است و با این قابلیت جدید بانک ایران زمین،  قطعاً در آینده نزیک تعداد قراردادها و کسب و کارهایی که می توانند در این بستر فعالیت کنند بیشتر خواهد شد.

مزایای برتر نئوبانک نسبت به بانک های سنتی

افتتاح حساب آسان و سریع: نئو بانک‌ها کاملاً دیجیتالی هستند و کاربران می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها و طی کردن پروسه‌های طولانی به راحتی حساب کاربری ایجاد کنند.

رابط کاربری مناسب: نئوبانک‌ها مشتری مدار هستند و خدمات شخصی یا سفارشی‌تری ارائه می‌دهند.

هزینه‌های پایین‌تر: نئو بانک‌ها به دلیل نداشتن زیرساخت فیزیکی، هزینه‌ های مربوط به نگهداری شعب و تعمیر و نگهداری دستگاه‌های خودپرداز را ندارند این در حالی است که برخی از پلتفرم‌ ها این هزینه ها را به‌صورت کارمزد کمتر به مشتریان خود منتقل می‌ کنند.

نرخ بهره بالاتر: نئوبانک‌ها معمولاً به دلیل هزینه‌ های سربار پایین‌ تر، نرخ‌ های بهره بالاتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

خدمات آنلاین آسان تر: با نئوبانک می توان کارهای روزمره مانند واریز چک یا پرداخت‌های همتا به همتا از طریق تلفن همراه یا بانکداری آنلاین از هر کجا و در هر زمان را به آسانی انجام داد.

اگر تاکنون نسبت به افتتاح حساب در این بانک اقدام نکرده اید همین حالا می توانید نسخه به روز نرم افزار همراه بانک و نئو بانک فراز ایران زمین Faraz Native را از طریق اپلیکیشن ها و سایت های قانونی دانلود و از ویژگی های متعدد آن استفاده نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.