×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
ناظمی: بدنبال حضور در جام باشگاه‌های فوتبال آسیا هستیم

گلاره ناظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان لیگ به‌دنبال این است تا کیفیت لیگ برتر فوتبال زنان را بهبود بخشد. مسابقات جام باشگاه‌ها را در سالهای آینده جزو هدف و برنامه خود قرار دادیم و لازمه رسیدن به این هدف، حرفه‌ای شدن لیگ برتر است.

وی افزود: باید این بستر را فراهم کنیم تا دو یا سه سال آینده شرایط حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داشته باشیم. سعی می‌کنیم تا سال آینده اتفاق‌های خوبی در لیگ برتر بیافتد تا به هدف خود با افزایش کیفیت لیگ نزدیک شویم. نباید تنها به دنبال کمیت باشیم. خوب است تا همه تیم‌ها شرایط حضور در جام باشگاه‌های آسیا را داشته باشند و با ما در این مسیر همراه شوند.

مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زنان درخصوص شیوه برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: بهتری روش برگزاری مسابقات در همه جای دنیا این است که در یک گروه برپا شود. برگزاری مسابقات آن هم در دو گروه چیزی نیست که ما تصمیم گرفته باشیم بلکه کرونا این شرایط را به ما تحمیل کرد. اگر این بیماری نبود قطعا چنین تغییری را ایجاد نمی‌کردیم.

وی اضافه کرد: همانطور که به کیفیت مسابقات فوتبال فکر می‌کنیم، مهم‌ترین هدف ما سلامت بازیکنان، مسوولان و کادر فنی است تا بتوانیم از فوتبال لذت ببریم. هر چند کرونا باعث شد تا مسابقات لیگ متفاوت‌تر برگزار شود اما امیدوارم در سال‌های آینده به روال قبل برگردیم.

ناظمی یادآور شد: پروتکل‌های بهداشتی را به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم و نمایندگان فدراسیون فوتبال نیز در بازی‌های مختلف رعایت این پروتکل‌ها را از طرف باشگاه‌ها به دقت بررسی می‌کنند.  

وی درخصوص وضعیت تیم‌های لیگ برتر در این فصل گفت: تیم‌های این فصل همان تیم‌های فصل گذشته هستند و زیاد فرقی از نظر بازیکن ندارند. هر چند یک سری تغییرات در نقل و انتقالات ملی‌پوشان در تیم‌های مختلف وجود داشته است که به نظر می‌رسد اتفاقات خوبی را در لیگ برتر شاهد هستیم و رقابت تنها میان یک یا دو تیم نخواهد بود و مدعیان قهرمانی بیشتر می‌شوند.

مسوول برگزاری مسابقات فوتبال زنان تصریح کرد: امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته مسابقات را در درجه اول با سلامتی بازیکنان و البته با نظم خاصی تا انتهای فصل برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ قراردادهای بازیکنان پیشرفت چشمگیری در این فصل داشته است و چقدر این موضوع در روند بهبود کیفیت لیگ موثر خواهد بود؟ گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و تنها از رسانه‌ها این خبر به گوشم رسیده است. به یقین این قضیه می‌تواند در افزایش کیفیت بازی بازیکنان و لیگ برتر موثر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.