×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
نامزدی کریمی برای ریاست فدراسیون و کرمی برای بهترین دروازه‌بانی فوتسال

به گزارش ایرنا، در پانزدهمین روز از دی‌ماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار و گزارش‌ها و مصاحبه‌های متنوع از دنیای ورزش تقدیم شما می‌شود. همراه ما باشید.

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال: تا پایان سال از شستا فرصت گرفتیم

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده شستا تقاضای فرجام خواهی کردیم که هزینه دادرسی آن حدود ۵۰۰ میلیون تومان است. اگر این کار صورت بگیرد پرونده پیگیری خواهد شد، هر چند تا پایان سال به ما فرصت داده شده است. توضیحات تکمیلی را اینجا بخوانید.

نوروزی برای دومین‌بار سکان هدایت فدراسیون پزشکی را بدست گرفت

مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی روز دوشنبه برگزار شد و غلامرضا نوروزی با کسب ٢٧ از مجموع۴٣ آرا ماخوذه برای چهارسال هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت. این خبر را اینجا مطالعه کنید.

علی‌نژاد: نیازی به ابلاغ نیست؛ قانون برای بازنشسته‌ها روشن است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: نیازی به ابلاغ نیست و قانون برای بازنشسته‌ها روشن است. طبق قانون، بازنشسته‌ها نمی‌توانند رییس فدراسیون باشند. لینک این خبر ر اینجا مشاهده کنید.

فیفا «فغانی» را برای داوری در جام باشگاه‌های جهان انتخاب نکرد

فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فهرست داوران قضاوت کننده در جام باشگاه‌های جهان را اعلام کرد که نام «علیرضا فغانی» داور بین‌المللی کشورمان نیست. توضیحات تکمیلی را اینجا بخوانید.

اعلام آمادگی علی کریمی برای ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال

علی کریمی، ستاره اسبق فوتبال کشورمان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرد. لینک این مطلب را اینجا ببینید.

ساز کوکِ استقلال پیش از شهرآورد؛ آبی‌ها در صدر

تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل آلومینیوم به برتری دو بر صفر دست یافت تا با صدرنشینی و روحیه‌ای مناسب به استقبال شهرآورد پایتخت برود. این خبر را اینجا بخوانید.

«کرمی» نامزد کسب جایزه بهترین دروازه‌بان زن فوتسال جهان

تارنمای فوتسال پلنت فهرست نامزدهای جایزه بهترین دروازه‌بان زن فوتسال سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد که نام «زینب کرمی» نیز در بین آنان به چشم می‌خورد. توضیحات تکمیلی را اینجا بخوانید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.