گروه : بانک و بیمه
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در دومین روز از بیستودومین همایش سراسری بازرسان این بانک که در مرکز رفاهی و آموزشی بابلسر برگزار شد، گفت: هدف ما ارتقای جایگاه بازرسی، حمایت عملی از همکاران، و ارائه خدمات شایسته به مشتریان است.
بازرسی، چشم و گوش سازمان
نجارزاده با اشاره به اهمیت نقش بازرسان در سازمان گفت: ضعف در جایگاه بازرسی به معنای ضعف در اجرای سیاستها و برنامههای بانک است.
وی تصریح کرد که بازرسی باید از نقش سنتی خود فراتر رود و به ابزار مؤثری برای اجرای اهداف مدیریتی تبدیل شود.
مدیرعامل بانک ملی افزود: برخی از پروژهها و برنامههای بانک سالهاست که به نتیجه نرسیدهاند. این نشاندهنده ضعف در نظارت و اجرایی کردن سیاستهاست. بازرسی تنها به دنبال اجرای بخشنامهها و آییننامهها نباشد، بلکه باید در نقش مشاور مدیریت، به بهبود فرایندها کمک کند.
https://tejaratgardan.ir/?p=329220