به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در دومین روز از بیستودومین همایش سراسری بازرسان این بانک که در مرکز رفاهی و آموزشی بابلسر برگزار شد، گفت: هدف ما ارتقای جایگاه بازرسی، حمایت عملی از همکاران، و ارائه خدمات شایسته به مشتریان است.
بازرسی، چشم و گوش سازمان
نجارزاده با اشاره به اهمیت نقش بازرسان در سازمان گفت: ضعف در جایگاه بازرسی به معنای ضعف در اجرای سیاستها و برنامههای بانک است.
وی تصریح کرد که بازرسی باید از نقش سنتی خود فراتر رود و به ابزار مؤثری برای اجرای اهداف مدیریتی تبدیل شود.
مدیرعامل بانک ملی افزود: برخی از پروژهها و برنامههای بانک سالهاست که به نتیجه نرسیدهاند. این نشاندهنده ضعف در نظارت و اجرایی کردن سیاستهاست. بازرسی تنها به دنبال اجرای بخشنامهها و آییننامهها نباشد، بلکه باید در نقش مشاور مدیریت، به بهبود فرایندها کمک کند.
معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل…
در نشست مدیرعامل ساپکو با هیات مدیره انجمن همگن قطعهسازان خودروی کشور و انجمن صنفی…
در جریان حضور رضا انصاری، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنای کوچک و شهرکهای…
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، گفت: کارگروهی ۵…
مدیرکل مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور گفت: «مانور ایمنی، امداد و نجات و اطفاءحریق…
مدیر مجتمع پتاس خوروبیابانک گفت: دستورالعمل جامع اکتشاف، استخراج و فرآوری نمک از ذخایر شورابهای…