×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳
نخستین هم‌اندیشی رؤسای ادارات با مدیرعامل بیمه سینا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ در ابتدای این جلسه علی صلاحی‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان داشت: اقدامات اساسی، بار اصلی فعالیت شرکت و اجرای برنامه‌ها بر دوش رؤسای ادارات است.

مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر نقش مهم رؤسا در کاهش بروکراسی و حل مشکلات درون سازمانی افزود: آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید از دل ادارات و با نظر شما و همکارانتان بیرون بیاید چون با توجه به سابقه و دقت نظری که در فرایندهای کاری دارید قطعا به نتیجه خواهد رسید.

صلاحی نژاد ضمن برشمردن برخی ویژگیهای سرپرستان نظیر جسارت، اشتیاق به کار، صداقت، جدیت و برقراری ارتباط مؤثر افزود: جذب و نگهداشت کارکنان مستعد، تقسیم کار عادلانه، مدیریت زمان و توسعه اخلاق حرفه‌ای از جمله مسائلی است که باید مد نظر رؤسا و سرپرستان قرار بگیرد.

وی با تشریح اهداف کلان ۶گانه بیمه سینا تصریح کرد: در ذیل این اهداف کلان، برنامه‌ها و گامهایی وجود دارد که رسیدن به اهداف را تضمین می‌کند.

به گفته وی، اهداف و برنامه‌ها چراغ راه حرکت مجموعه هستند و در دنیای امروز حرکت بدون برنامه همانند حرکت در تاریکی است بنابراین تحقق بودجه و عملکرد در گرو رسیدن به این اهداف است.

در ادامه این جلسه، هریک از رؤسای ادارات ضمن معرفی خود به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های شرکت پرداختند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.