×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳
نساجی از سد نفت مسجدسلیمان گذشت

به گزارش تجارت گردان به نقل از  ایرنا؛ امروز(سه شنبه) در ادامه دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نساجی با برتری دیدار هفت امتیازی شد و در جمع تیم‌های بالای جدول قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار بازی متعادلی را از بازیکنان ۲ تیم شاهد بودیم. دقایقی بازیکنان نفت و در دقایق بعدی بازیکنان نساجی توپ و میدان را دراختیار خود داشتند.

شاگردان «مجتبی حسینی» در دقایق ابتدایی با بازی در زمین نساجی به بازیکنان این تیم اجازه ورود به نیمه خودی را ندادند.

در نقطه مقابل شاگردان «وحید فاضلی» رفته رفته بر بازی مسلط شدند و ۲ بار فرصت استفاده از ضربات آزاد را بدست آوردند که از این موقعیت‌ها بهره‌ای نبردند.

در دقیقه ۳۱ «کریم اسلامی» مهاجم مازندرانی نساجی در محوطه جریمه نفتی ها صاحب توپ شد که داور سوت خود را به نشانه قرارداشتن در منطقه آفساید به صدا در آورد و مانع ادامه حرکت او شد.

در دقیقه ۳۸  نظری با توپ ربایی به موقع از مدافعان نفت مسجد سلیمان تا پشت محوطه جریمه این تیم حرکت کرد و در ادامه با ارسال عمقی مناسب «حسین زامهران» را در موقعیت تک به تک با «احمد گوهری» سنگربان حریف قرار داد اما ضربه این بازیکن با بی‌دقتی آرام آرام از کنار دروازه به بیرون رفت و مهم‌ترین فرصت میزبان در نیمه نخست از دست رفت.

نیمه دوم بازی از سوی بازیکنان ۲ تیم متعادل دنبال می شد و خطر جدی دروازه‌ها را تهدید نکرد تا اینکه در دقیقه ۵۹  دروازه تیم نساجی باز شد اما «روح الله شریفی» داور این دیدار به استناد اعلام آفساید از سوی کمک داور دوم این دیدار این گل را نپذیرفت.

تصمیم شریفی واکنش نیمکت نشینان نفت را به همراه داشت و همین مساله باعث شد تا شریفی برای کنترل بازی وحواشی آن یه یکی از مربیان این تیم کارت زرد نشان داد و جریمه کرد.

در دقیقه ۷۹ مدافعان میانی نفت، اسلامی مهاجم حریف را  در محوطه جریمه سرنگون کردند و داور به سود نساجی اعلام خطا کرد و پنالتی گرفت و «حامد شیری» کاپیتان تیم نساجی در دقیقه۸۱ پشت این ضربه ایستاد و آن را گل کرد.

در دقایق باقی مانده تا پایان این  دیدار  به جز فرصت مناسبی که برای تیم نفت از دست رفت دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و بازی به سود نساجی تمام شد و آنان نخستین سه امتیاز خانگی خود را در لیگ بیستم کسب کردند.

ترکیب نساجی

نیما میرزا زاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، آرمان قاسمی، روزبه شاه علی دوست، ایوب کلانتری، حسین زامهران، محمد مهدی نظری(محمود قائم رحمتی)، مهرداد بایرامی و کریم اسلامی.

ترکیب نفت

احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فر، سجاد جعفری، مجتبی مقتدایی، میثم تهیدست، نیما انتظاری، مهدی احمدی، محمد مهدی محبی و محمد بلبلی.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.