×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
نساجی با ممشلی و قهاری به مصاف مس رفسنجان می‌رود

به گزارش ایرنا ، وحید فاضلی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش بازی دیدار تیمش با مس رفسنجان در قائمشهر افزود که با آمدن این ۲ بازیکن دیگر در نبود امیر مهدی جانملکی و محمد مهدی نظری که اخیرا مصدوم شده اند ، مشکلی از لحاظ بازیکن برای دیدار با مس رفسنجان ندارند.
ممشلی و قهاری ۲ بازیکن فصل گذشته تیم نساجی مازندران اواخر فصل به دلیل پاره شدن رباط پا از همراهی تیمشان محروم شدند و در شش هفته گذشته نتوانستند تیمشان را  همراهی کنند.
همزمان با خروج این ۲ بازیکن از مصدومیت ، ۲ بازیکن جدید دیگر این تیم یعنی امیر مهدی جانملکی و محمد مهدی نظری که از تاثیرگذار ترین بازیکنان این تیم بودند ، هفته گذشته در بازی برابر سپاهان از ناجیه زانو دچار مصدومیت شدید شدند. طبق اظهار نظر پزشک تیم ، احتمال می رود این ۲ بازیکن حداقل سه هفته آینده نتوانند در بازی های لیگ برتر تیمشان را همراهی کنند.

سرمربی نساجی مازندران در مورد بازی تیمش برابر مس رفسنجان هم توضیح داد : هر دو تیم بازی تاکتیکی در زمین خواهند داشت و هر تیمی که بتواند تاکتیک های مد نظر کادر فنی را بهتر در زمین پیاده کند، برنده این بازی می شود.
فاضلی با اشاره به شکست سنگین ۴ بر صفر تیمش در هفته ششم برابر سپاهان اصفهان ، اظهار داشت : ما باید آن شکست سنگین را با برد برابر مس در بازی خانگی جبران کنیم تا بتوانیم با روحیه بهتر به بازی های دیگر برویم.
وی اضافه کرد : به هر حال شکست برابر تیم اصفهانی برای تیم ما و به خصوص هواداران خوب نساجی غیر منتظره بود، ولی با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان این شکست را جبران خواهیم کرد و به روزهای بهتر می رسیم.
فاضلی یک بار دیگر همانند گذشته در این کنفرانس خبری از آنچه که اشتباهات سهوی داوران بر ضرر تیمش نامید ، گلایه کرد و اظهار داشت : به هر حال اشتباهات داوری نیز بخشی از فوتبال محسوب می شود و امیدواریم که دیگر این اشتباهات به ضرر ما و حتی سایر تیم های رقیب تکرار نشود.

نساجی مازندران که از پنج دیدار گذشته خود در لیگ برتر با ۷ امتیاز در رده دهم این رقابت ها قرار دارد. این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه ۲۷ آذر ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم مس رفسنجان است.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.