×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نسخه جهانی ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتز معرفی شد

۶۷ / ۱۰۰

مشخصات گوشی ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ شیائومی

Redmi 10 جدید که تفاوت مشخصی با نسخه چینی ۲۰۲۱ خود ندارد، دارای ابعاد ۱۶۱٫۹۵×۷۵٫۵۳×۸٫۹۲ میلیمتر است و ۱۸۱ گرم وزن دارد. این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی حفره‌ای با رزولوشن Full HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد و با گوریلا گلس ۳ محافظت می‎شود. دوربین سلفی این گوشی که در حفره درون نمایشگر جای گرفته ۸ مگاپیکسلی است. در قاب پشتی این گوشی هم سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زوایه دید ۱۲۰ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو همراه شده است.

قلب تپنده این گوشی چیپست  Helio G88 مدیاتک است که با ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع eMMC همراه شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI 12.5 است که بر پایه اندروید ۱۱ شخصی سازی شده است. Redmi 10 امکان باز کردن قفل صفحه از طریق تشخیص چهره و اثر انگشت را دارد. سنسور اثر انگشت برای این گوشی در لبه کناری دستگاه قرار گرفته است.

شیائومی برای ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با امکان پشتیبانی از شارژر ۱۸ وات در نظر گرفته است. این گوشی می‌تواند با سرعت ۹ وات از طریق کابل گوشی‌های دیگر را نیز به صورت معکوس شارژ کند. البته جالب است بدانید که این گوشی با شارژر ۲۲٫۵ وات درون جعبه راهی بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۴G VoLTE دوگانه، اسلات اختصاصی microSD، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵٫۱، NFC، IR blaster، بلندگوهای دوگانه، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، پورت  USB-C و در نهایت مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

شیائومی هنوز در رابطه با قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده، اما می‌دانیم که ردمی ۱۰ در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی راهی بازار خواهد شد.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.