×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
نسخه ماد بازی GTA San Andreas با اورهال گرافیکی منتشر شد + فیلم

ویژگی‌های ماد بازی GTA San Andreas

این نسخه‌ی جدید شامل یک سری اورهال (تعمیرات اساسی گرافیکی و فنی) از بازی GTA San Andreas می‌شود که اضافه شدن new reflections، screen-space reflections، screen-space ambient occlusion، قطراب باران و … قسمتی از آن‌هاست. کاربر ماکاروس این نسخه از بازی را با نام ” SA_DirectX 3.0 Beta ” برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از محیط داخل بازی و گیمپلی آن مشاهده کنید.

باید اذعان کرد که این پیشرفت‌های گرافیکی بسیار بیشتر از آن چیزی بود که ما انتظار داشتیم و خودمان هم مشتاقیم تا بتوانیم این نسخه را دانلود و نصب کنیم. حق بدهید که وقتی تغییرات گرافیکی چشمگیر و به روز را در بازی مورد علاقه‌ی خود ببینید، انگار چیزی در درون شما شروع به جوشش می‌کند و اشک در چشمانتان حلقه بزند. بهبودهای زیادی در قسمت نورپردازی و بافت گرافیکی اشیاء در بازی صورت گرفته که نمایانگر تلاش‌های بی‌وقفه‌ی کاربر منتشر کننده است. متأسفانه، در حال حاضر این تغییر اساسی و نسخه‌ی اورهال شده بازی San Andreas فقط در وبسایت Patrons  و برای کاربران آن مجاز است، اما امیدواریم که در آینده این ماد برای همه‌ی کاربران منتشر کند. بازی Grand Theft Auto: San Andreas  که ابتدا در سال ۲۰۰۴ به عنوان انحصاری PS2 منتشر شد، پنجمین بازی از سری GTA و جانشین Grand Theft Auto: Vice City  در سال ۲۰۰۲ است.

لسلی بنزیز ، رئیس Rockstar Northدر مصاحبه‌ای دربا‌ره‌ی سری این بازی‌ها گفت:

شرکت ما از موفقیت سری بازی‌های GTA بسیار خوشحال است و تمام تلاش خود را برای توسعه‌ی هر چه بهتر این بازی انجام خواهد داد. امیدوارم که بتوانیم عنوانی شبیه به Grand Theft Auto: San Andreas را در آینده منتشر کنیم.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.