×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
نشان ستاره ملی روابط عمومی ایران به بیمه باران تعلق گرفت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، این جشنواره که با همیاری انجمن بین‌المللی روابط عمومی و جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد با بررسی عملکرد روابط‌ عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف طی سال ۱۳۹۹، به رسم یادبود به برگزیدگان لوح تقدیری اهدا کرد.

حامی‌فرد با سابقه نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در روابط عمومی، سابقه حضور در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و بیمه سرمد را دارد.

جشنواره ستارگان روابط عمومی، هر سال با هدف تجلیل از عملکرد دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی و برای تاکید بر نقش اساسی این نهاد در ساختارهای اداری و سازمانی با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

همچنین در این جشنواره، فیلیپ بورمانس، رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی از طریق ویدیو کنفرانس به بررسی چالش‌های پیش روی روابط عمومی پرداخت و بر ضرورت بهره گرفتن از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم، علی ربیعی، دستیار رییس‌جمهور هم از طریق تماس تصویری ضمن تائید موارد مطرح شده بورمانس، از مدیران روابط عمومی خواست که از پتانسیل‌های فضای مجازی استفاده و محورهای نوینی را برای تداوم فعالیت‌هایشان ترسیم کنند.

خانه روابط عمومی ایران هم در بخشی از بیانیه پایانی خود، ضمن اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سال جاری، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در امر انتخابات، از دولت آینده خواستار برداشتن گام‌های بلند و عزم جدی در زمینه تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع در ایجاد آگاهی در میان مردم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.