×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳
نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بانک مسکن رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی(برند خوب) عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و نمایندگان وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی، جمعی از مدیران ، پیشکسوتان و اساتید دانشگاه‌ها در حوزه روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار گردیده بود، از سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو به ویژه «بانک مسکن» به دلیل اقدامات مؤثر و ایفای نقش حمایتی مستمر در زمینه مسئولیت اجتماعی قدردانی شد.

معاون اجرائی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سخنان خود در این مراسم، بر توجه ویژه دولت به مسئولیت اجتماعی در راستای وفاق ملی تاکید کرد.

وی با بیان این که روابط عمومی‌ها پیشانی و آیینه تمام‌نمای سازمان‌ها هستند، تاکید کرد: صداقت و شفافیت باید در اولویت امور محوله و وظایف روابط عمومی ها قرار گیرد.

قائم‌پناه افزود: دولت چهاردهم به طور ویژه پیگیر رعایت حقوق مردم و توجه به ایشان است.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران نیز گفت: این جشنواره با هدف بهبود و ارتقای مسئولیت اجتماعی و تقویت مولفه‌هایی همچون پاسخگویی اجتماعی ، بهبود تعامل با ذینفعان داخلی و خارجی ، پایداری فعالیت‌های اجتماعی فراتر از رویکرد خیریه‌ای و …. برگزار می‌شود.

پیام ناتاشا پاولوویچ رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) نیز در بخشی از این مراسم قرائت شد.

پاولوویچ در بخشی از پیام خود با تأکید بر این که توسعه اقتصادی نباید موجب تخریب محیط زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست تا با تکیه بر ابزارهای ارتباطی، به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه تغییرات اقلیمی عمل کنند و برنامه‌ریزی‌های جدیدی در این زمینه داشته باشند.

لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط دکتر محمدجعفر قائم‌پناه، معاون محترم اجرائی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به بانک مسکن اهدا شد.

اقدامات بانک مسکن در حوزه مسئولیت اجتماعی

بانک مسکن که همواره اقدامات مؤثری در ایفای مسئولیت اجتماعی به انجام رسانده است؛ هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی، بخشی از مانده منابع حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز را به ساخت و تکمیل مدارس و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کشور اختصاص می‌دهد. این اقدامات تاکنون به ساخت ۲۸ مدرسه از سوی بانک مسکن منتج شده است.

از دیگر اقدامات مسئولیت اجتماعی بانک مسکن می‌توان به مشارکت در کمپین «دوباره زندگی» و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت کارکنان بانک مسکن؛ کمک به ساخت بخش‌های درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم کشور، یاری آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی، حمایت مالی از چندین مرکز و مؤسسه خیریه حمایت از نیازمندان و ایتام، حمایت از توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کودکان کار، حمایت از معلولان و افراد کم‌توان و برپایی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.