×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۳
نشست ارزیابی عملکرد ۳ ماهه سال ۱۴۰۳ صنایع مس شهید باهنر برگزار شد

. در این نشست، نادری ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران این شرکت یادآور شد: مس شهید باهنر ازجمله شرکت‌های مهم مجموعه صدر تامین است که ۴۰ درصد از سبد سهام تاصیکو را تشکیل می‌دهد.

. وی بیان داشت مس شهید باهنر بعنوان نزدیکترین کارخانه به ملی مس با تولید محصولات دارای ارزش افزوده بیشتر، می‌کوشد تا اهمیت خویش را در اقتصاد کشور بیش‌ازپیش ارتقا دهد.

مدیرعامل صدرتامین افزود : توسعه محصولات دانش‌بنیان و فن‌آورانه می‌تواند موجب افزایش سودآوری صنایع مس و ارتقای جایگاه آن در اقتصاد کشور شود.

هادی نیا عضو هیئت مدیره صدرتامین نیز ضمن تشکر از تلاش کارگران و مدیران مس باهنر که از خطه سردار شهید سلیمانی برای رونق بیش از پیش صنعت کشور، گام برمی دارند؛ گفت: تولید محصولاتی همچون لوله های آلیاژی توسط مس باهنر، توانسته نیاز بخش زیادی از پالایشگاهها و پتروشیمی ها را پوشش دهد و می بایست تولیداتی از این دست، در مس باهنر بیش از پیش افزایش یابد.

پرورش معاون امور شرکتهای صدرتامین نیز پس از تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط کارگران و مهندسان و مدیران مس باهنر؛ بر حضور این شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی که می تواند فرصت ها و بازارهای جدیدی را پیش روی مس باهنر قرار دهد، تاکید کرد و افزود : کشف بازارهای جدید و تولید انحصاری برخی محصولات که نیاز شرکتهای پایین دستی مس است و همچنین محصولات با ارزش افزوده بالا باید جزو اولویت‌های شرکت قرار گیرد.

درابتدای این جلسه نمازی زاده مدیر عامل صنایع مس شهیدباهنر، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری، اقدامات پیش رو و دستاوردهای این مجموعه را تشریح کرد و افزود: شرکت صنایع مس باهنر موفق گردید طی ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ با رشد ۴۰ درصدی سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۲۳ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کند.

وی با اشاره به میزان تولید قریب به ۱۰ هزار تنی شرکت، رشد فروش ۱۸ درصدی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری را یادآوری کرد و افزود: این میزان فروش، توانست ۲۳ درصد از بودجه تعیین شده شرکت برای سال۱۴۰۳ را محقق کند.

نمازی زاده افزود : سود عملیاتی شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۵۳ درصد رشد داشته است.

گفتنی است ؛ شرکت صنایع مس شهید باهنر که در نیمه دوم سال ۱۳۶۰ راه اندازی و در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد، از جمله شرکتهای تابعه شستا و صدرتامین محسوب می شود که درحال حاضر بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می رود. این شرکت با تولید محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی در کارخانه های ذوب و ریخته گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی خود، در تلاش است ضمن تامین نیاز شرکتهای داخلی، بازارهای جهانی را نیز بعنوان مقصد صادراتی محصولات با کیفیت و دانش بنیان خود، مد نظر قرار دهد.

تجارت گردان | نشست ارزیابی عملکرد ۳ ماهه سال ۱۴۰۳ صنایع مس شهید باهنر برگزار شد

روابط عمومی مس شهید باهنر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.