در این نشست که به منظور بررسی عملکرد سال گذشته ارکان شبکه فروش در این استان برگزار شد، نمایندگان شبکه فروش استان به بیان فعالیتهای خود در بازاریابی و فروش محصولات بیمهای و نقاط قوت و ضعف فعالیتها پرداختند.
در این جلسه همچنین، مزیت رقابتی محصولات طراحی شده توسط شرکت بیمه باران در مقابل محصولات جایگزین در حوزه سرمایهگذاری بحث و بررسی شد و در بخش دوم این نشست، لزوم توجه به تشکیل سازمان فروش و اهمیت توسعه آن تشریح گردید.
در ادامه، وضعیت عملکردی صنعت بیمه در کل کشور و استان قزوین از جنبهها و شاخصهای مختلف اقتصادی، جمعیتی و همچنین اقدامات شرکت به منظور توسعه فروش در فضای دیجیتال، ابزار و بستر نرمافزاری تهیه شده برای استقرار سازمان فروش تحت عنوان سامانه “سیت” مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در انتهای این نشست نیز به نمایندگان برتر استان، لوح تقدیر اهدا شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=308068