×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست بصیرت‌افزایی کارکنان فولاد خوزستان با موضوع انتخابات برگزار شد

شهریاری در ابتدا گریزی به یازده دوره انتخابات مجلس داشت و اظهار داشت: بالاترین میزان مشارکت در یازده دوره انتخابات مجلس ۷۱ درصد و مربوط به دوره پنجم بود. شرکت در انتخابات به معنی تعیین شرنوست است. مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به تشکیل مجلس کارآمد و انقلابی منجر می‌شود‌. در این میان سردمداران آمریکا در عین حال که با زور و سرزنش از مردم می‌خواهند رای بدهند، از مردم کشورمان می‌خواهند پای صندوق رای حضور پیدا نکنند.

وی در ادامه گفت: در دنیا ۲۱ انقلاب رخ داده است. اندیشمندان انقلاب‌ها را تحلیل کردند و به این نتیجه رسیدند که انقلابی که همواره و از ابتدا تا به امروز ارتباط دوسویه میان رهبران و جامعه حفظ و برقرار مانده، انقلاب اسلامی ایران است. باید از انقلاب محکم و علمی دفاع کرد. هیچ انقلابی به اندازه‌ی ایران مظلوم و مقتدر نیست. آرزوی نُه هزار ساله‌ی ایرانی‌ها این است که قلم به دست بگیرند و در سرنوشت خودشان موثر باشند. تفاوت انتخابات گذشته و امروز در این است که در گذشته تصمیم‌گیری از سوی خانواده‌ی پادشاهان بود.

شهریاری با اشاره به سلوک امام راحل در اداره‌ی کشور افزود: انگلیس قصد داشت، انقلاب را به میل خود و در مسیر منافع استعماری سوق دهد، در چنین شرایطی امام راحل فرموند:جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر. انقلاب اسلامی ایران به بیست‌و یک نهضت رهایی‌بخش منجر شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در پایان گفت: به گفته سردار شهید سلیمانی هر کجا با ولایت فقیه حرکت کردیم پیروز شدیم و هرکجا غافل شدیم، شکست نصیبمان شد. ایران اسلامی، امروز در موشک‌سازی، صنعت هسته‌ای، پزشکی، و صنایع مختلف خودکفاست. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در سخنرانی اسفند ۹۶ فرموند: اگر هشت میلیون جوان پیشرونده و پیش‌برنده داشته باشم، پیشرفت حاصل می‌شود. تک‌تک ما می‌توانیم در میان این جوانان باشیم. رای دادن دفاع کردن از حرم است. انتخابات فرصت، هدف و تکلیف است.

گفتنی است؛ پایان‌بخش نشست بصیرت‌افزیی کارکنان فولاد خوزستان با پرسش و پاسخ همراه بود‌

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.