به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحی نژاد در جمع معاونین و مدیران بیمه سینا با بیان اینکه تغییر رویکرد بیمه سینا به سمت خردهفروشی اتفاق افتاده است، بیان داشت: رئیس کل بیمه مرکزی در تازهترین اظهارات خود به اهمیت شبکه فروش و توجه به آن اشاره کرد، حال آنکه ما نیز از ابتدا بر این موضوع تاکید کردیم و اکنون همسو با سیاستهای نهاد ناظر، شبکه فروش را در اولویت قرار داده ایم.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر لزوم هماهنگی میان ارکان مختلف و انجام کار تیمی در شرکت افزود: موفقیت اتفاقی نیست و قطعا با تلاش همه همکاران حاصل میشود.
وی با اشاره به اهمیت توسعه فردی گفت: برتری از طریق دانش افزایی و آموزش به دست میآید و شفافیت، صداقت و متعهد بودن به مشتریان از مسائل اساسی در کار محسوب می شود.
صلاحینژاد همچنین خواستار حضور میدانی مدیران و تعامل هرچه بیشتر با شعب و شبکه فروش شد و ادامه داد: گزارشهای آماری حاکی از رشد و بهبود شاخصهای بیمهگری بیمه سینا در مقایسه با متوسط صنعت بیمه طی ماههای اخیر است و قطعا با پشتکار و تلاش بیشتر در پایان سال جاری وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود.
بر اساس این گزارش در این نشست، هر یک از مدیران به ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه خود در حضور مدیرعامل پرداختند. /
https://tejaratgardan.ir/?p=327588