×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
نشست مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه سازمان صدا و سیما / تا کید بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی در این دیدار ضمن برشمردن تنوع محصولات بیمه دی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقای بیش از پیش خدمات حوزه متبوعش خبر داد.
مدیرعامل بیمه دی در ادامه مهمترین برنامه خود را “تحول دیجیتال” به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه  عنوان کرد و تعلل در ورود به حوزه های فناوری های نوین را اشتباهی استراتژیک دانست که می تواند هر مجموعه را از گردونه رقابت ها خارج کند.
مهندس موهبتی در بخش دیگر از سخنان خود نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی، تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور بسیار مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: علی رغم حضور پر قدرت رسانه های اجتماعی و فضای مجازی در سراسر جهان و به تبع آن کشور ایران، صدا و سیما به دلیل “مرجعیت اعتماد” به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، هنوز هم نقش مهمی در شکل دهی ذهن جامعه ایفا می کند.
وی همچنین بیان کرد: صدا و سیما می تواند به‌ عنوان یکی از مهمترین بانیان توسعه فرهنگی کشور، اهمیت صنعت بیمه در زندگی افراد جامعه تشریح و تبیین کند و در رشد اقتصادی کشور موثر باشد.
مدیر عامل بیمه دی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مشترک با رسانه ملی تاکید کرد؛ صدا و سیما در تغییر نگاه مخاطب و مشتری به بیمه دی، می تواند یاری رسان ما باشد و شرایط را به گونه ای ترسیم کند که آنها در کنار ما بیاندیشند و رابطه ما و آنها  همواره دو سویه باشد صدا و سیما در همه حوزه ها از جمله صنعت بیمه می تواند منولوگ گویی را به دیالوگ گویی تبدیل کند و این قدم بسیار ارزشمندی برای یک بازی برد- برد برای همه است.
مهندس موهبتی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد؛ با بهره مندی از پتانسیل سرمایه انسانی مجرب و پیشرو بیمه دی و برنامه سازان خلاق صدا و سیما، بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور باشد.
در ادامه این نشست معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما ضمن تمجید از سوابق مدیریتی مدیر عامل بیمه دی، آینده بسیار درخشانی را برای این شرکت پیش بینی کرد و افزود: انجام همکاری مشترک رسانه ملی و بیمه دی قطعا دستاوردهای ارزشمندی برای جامعه خواهد داشت و توسعه فرهنگ بیمه در سطح کشور را به طور محسوسی افزایش می دهد.
مجتبی رضایی همچنین بیان کرد: محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های بیمه‌ای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب نمودن دیگران برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه‌ای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه رسانه ملی می تواند با بهره مندی از توان برنامه سازان خوش فکر، کاربلد و متخصص و همچنین بهره گیری از ظرفیت متخصصان شرکت بیمه دی که عموماً هم جوان و پر انرژی هستند، نقش چشمگیری در افزایش سواد بیمه ای داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.