به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ شریف زاده در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد تمامی اعضا در دو سال فعالیت این ستاد در راستای عمل به مسئولیتها و کمک به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: «با تجربهای که در این دو سال به دست آمده است، امسال باید خدمات مطلوبتر و شایستهتری به زائران امام حسین(ع) پیش بینی و ارایه شود.»
وی به ظرفیتهای عراق در زمینه توسعه خدمات پستی در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: «با تعامل و ارتباط سازندهای که بین دو کشور برقرار شده، میتوان انتظار داشت امسال سرویسها و خدمات بهتری برای زائران تدارک دیده شود.»
در ادامه این نشست راهکارهای پیشنهادی به منظور حضور مؤثرتر ستاد اربعین شرکت ملی پست در آیین شکوهمند راهپیمایی اربعین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
https://tejaratgardan.ir/?p=290287