×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد با شبکۀ فروش و نمایندگان بیمه سرمد استان آذربایجان غربی برگزار شد

مدیر عامل بیمه سرمد در ابتدا به اقدامات انجام‌شده و تلاش های معاونت بازاریابی و شبکه فروش در جهت توانمندسازی و تقویت نمایندگان اشاره کرد و افزود: اقداماتی در این حوزه انجام شده که مفصل از طریق معاونت بازاریابی و شبکه فروش اطلاع رسانی خواهد شد و امیدوارم دستاورد این اقدامات، باعث پیشرفت نمایندگان پر تلاش شرکت شده و شاهد افزایش پرتفوی نمایندگان عزیزمان باشیم. 

بهشتی نژاد ایجاد و تقویت زیر ساخت های مناسب در حوزه های مختلف را لازمه فعالیت بیمه گری و بازاریابی دانست و گفت: توجه به ریسک عملیاتی، اصلاح آیین نامه ها، افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، تسهیل در ارائه مجوزها و پرداخت به موقع خسارت از جمله اقداماتی بوده که توجه تیم مدیریتی شرکت را به خود معطوف کرده است.

ایشان ریشه یابی فوری مشکلات و مسائل نمایندگان و اقدام جهت رفع آن‌ها را جزو اولویت ها توصیف کرد و از معاونین و مدیران خواست با فوریت نسبت به حل مسائل و مشکلات در این حوزه اقدام کنند. 

 مدیر عامل بیمه سرمد با اشاره به آموزش کارکنان و نمایندگان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه های شرکت از برنامه‌ریزی آموزشی متناسب با ظرفیت های عملکردی هر استان گفتند و از نمایندگان خواست در برنامه‌های آموزشی که برنامه ریزی و اجرا خواهد شد حضور فعال داشته باشند.  

در ادامۀ جلسه، رضایی راد مدیر استان آذربایجان غربی بیمه سرمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه گفت: با رویکردهای جدید شرکت خصوصاً نظارت مستقیم و حضور مستمر مدیران ارشد در شعب استان ها شاهد تقویت شعب استانی هستیم. 

رضایی راد از حضور نمایندگان و تلاش ایشان قدردانی کرد و با اشاره به پتانسیل استان ابراز داشت: شبکۀ فروش با تلاش مضاعف می تواند پتانسیل های بالقوه موجود در استان را بالفعل کرده و بهره برداری خوبی از سبد بیمه ای استان داشته باشد. وی به تلاش نمایندگان در استان به منظور برطرف شدن کمبودها در بخش جنوبی استان اشاره نمود و تأکید داشت مشتری‌مداری سرلوحه کاری نمایندگان استان قرار دارد.

مدیر استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با اشاره به تعداد نمایندگی ها در سطح استان با توجه به گستره جغرافیایی استان، نیاز به افزایش شبکه فروش و تعداد نمایندگان به منظور ارائه خدمات بهتر را مهم دانست و ابراز داشت این امر در دستور کار مدیریت شعبه قرار دارد.

در پایان نمایندگان بیمه سرمد به بیان نقطه نظران و مشکلات خود با حضور معاونین و مدیران بیمه سرمد پرداختند و در خصوص رفع موانع و تسهیل در امور، مطالبی از سوی معاونین و مدیران ستادی بیمه سرمد مطرح شد.  

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.