×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
نشست هم اندیشی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات تجاری سایپا

 به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، شرکت خدمات فنی رنا در راستای بررسی و عارضه یابی مشکلات شبکه نمایندگی‌ها و بررسی راهکارهای توسعه کسب و کار از طریق مشارکت شبکه، اقدام به برگزاری جلسه با نمایندگی های خدمات پس از فروش محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا کرد.

در این نشست سهراب علی‌جانی مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا ضمن تاکید براینکه تلاش مجموعه شرکت رنا بر این است تا بتواند روند رو به رشد کیفیت خدمت رسانی و تهیه و توزیع تمامی قطعات یدکی را تداوم بخشد، گفت: در جهت توسعه کسب و کار شرکت و نمایندگی‌ها نسبت به شناسایی راهکارها اقدام شده که اهداف و برنامه های شرکت در دو محور توسعه افقی و توسعه عمودی سیاست گذاری شده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموریت اصلی شرکت خدمات فنی رنا ارائه خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل است و مهمترین عامل اصلی رضایت مشتریان تامین به موقع قطعات است، در نظر داریم نسبت به تامین قطعات متناظر با محموله های CKD  اقدام شود که این اقدام تا حد زیادی مشکل تامین و توزیع قطعات در دوران گارانتی را برطرف خواهد کرد.

علی جانی در ادامه در خصوص اقدامات و برنامه های آتی شرکت در محور توسعه عمودی گفت: با توجه به هدف تعیین شده برای سال جاری، نسبت به تامین نقدینگی برای فروش تجاری، مذاکره با شرکت های مادر برای تولید، بسته بندی و حمل قطعات به موازات فرآیندهای بازرگانی، ثبت سفارش جهت کاهش زمان تامین و همچنین تامین قطعات تحریم شده از منابع دیگر برنامه ریزی شده است. همچنین مشارکت نمایندگی ها در سفارش‌گذاری و خرید قطعات به جهت افزایش سهم بازار از جمله اقدامات حائز اهمیت خواهد بود.

 او در خصوص برنامه های توسعه افقی این شرکت افزود: مهترین اقدام صورت گرفته جهت متمرکز کردن ارائه خدمات پس از فروش محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا، ارائه خدمات به محصولات شرکت زامیاد است که با توجه به تنوع محصولات تجاری و اتوبوس تولید شده در شرکت زامیاد، شاهد افزایش سهم بازار خواهیم بود.

 مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه گفت: با توجه به رونق تولید در شرکت‌های سایپادیزل و زامیاد در سال جاری، در نظر است ضمن توسعه شبکه نمایندگی ها نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت های تولید کننده قطعات یدکی معتبر و توزیع قطعات با برند مشترک اقدام شود.

در ادامه این جلسه، مدیران نمایندگی ها به بیان مسائل روز نمایندگی و مشتریان پرداخته و ضمن همفکری با مدیران شرکت راهکارهای بهبود را طرح و بررسی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.