به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو اعلام کرد، تکریم مشتریان در نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایرانخودرو در اولویت تمام دستورالعملهای این مجموعه قرار دارد.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو گفت: این مجموعه به عنوان ارایه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک گروه صنعتی ایرانخودرو، همواره میکوشد، همزمان با بهبود مستمر سطح ارایه خدمات خودرویی، فرهنگ مشتریمداری را به صورت روزافزون در تمام بخشهای مجموعه و نمایندگیهای مجاز ارتقا دهد.
ماشااله وردینی ادامه داد: ایساکو در کنار آموزشهای فنی و تخصصی، آموزشهای مختلفی در ارتباط با اصول حرفهای و روشهای صحیح برخورد با مشتری و رعایت کامل استاندارد رفتاری و کلامی برای کارکنان نمایندگیها در جایگاههایی همچون کارشناس پذیرش، کارشناس فنی، نگهبانی و حراست، مسوول امور مشتریان و مدیران خدمات پس از فروش برگزار میکند.
وردینی افزود: شرکت ایساکو در راستای تکریم مشتریانی که خودروی آنها به هر دلیلی مشمول خواب خودرو در نمایندگی میشود، هزینه پرداخت و یا در شرایط خاص خودروی جایگزین ارایه میکند.
وی تاکید کرد: مشتریان میتوانند مسایل و موارد خود را با مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ مطرح کرده و اطمینان داشته باشند ایساکو با دارا بودن ۱۱ دفتر منطقهای در سطح کشور در سریعترین زمان ممکن موارد را بررسی و به آن رسیدگی میکند.
هفدهمین دوره المپیاد آتش نشانان معادن کشور که از هفتم تا نهم ابان ماه به…
طبق پیشبینی برنامه هفتم قرار است ظرفیت نصبشده صنعت پتروشیمی از ۹۶ میلیون تن فعلی…
صندوق کارآفرینی امید با حضور در چهاردهمین نمایشگاه صنایع دستی کرمانشاه از خریداران محصولات صنایع…
نشست هماهنگی و بررسی شرایط پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خواف به منظور تسهیل…
سهم بازار بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور از تراکنشهای پذیرندگی به ۷.۳۴ درصد افزایش یافت.
مراسم معارفه دکتر علی جباری به عنوان مدیرعامل جدید بیمه ایران با حضور وزیر امور…