×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
نظرسنجی AFC؛ ترابی صدر را از آندو پس گرفت

تجارت گردان | نظرسنجی AFC؛ ترابی صدر را از آندو پس گرفت

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه اینترنتی ای اف سی، بر این اساس پایگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ گل را نامزد انتخاب زیباترین گلی که با شوت از راه دور به ثمر رسیده است کرد.

این گل‌ها به ترتیب گل آندرانیک تیموریان هافبک سابق تیم استقلال تهران (۱۸ سپتامبر ۲۰۱۳ در دیدار با بوریرام یونایتد تایلند)، اکرم جون علیبایف از تیم لوکوموتیو تاشکند ازبکستان (در دیدار با الوحده امارات در ۱۲ فوریه ۲۰۱۸)، لی چانگ مین از تیم ججویونایتد کره جنوبی (اول مارس ۲۰۱۷ در دیدار با گامبا اوزاکا ژاپن)، مهدی ترابی هافبک تیم پرسپولیس تهران (۲۰ مه ۲۰۱۹ در دیدار با السد قطر) و عبدالکریم حسن از تیم السد قطر (۱۷ مارس ۲۰۱۵ در دیدار با لوکوموتیو تاشکند ازبکستان) به عنوان نامزد‌ها انتخاب شدند تا کاربران پایگاه‌ای اف سی به گل منتخب خود رای دهند.بر اساس اعلام پایگاه‌ ای اف سی رای گیری تا ظهر دیروز (جمعه ۲۹ فروردین) ادامه یافت و از ۴ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۴۲ رای، گل مهدی ترابی با ۵۱ درصد بهترین گل شناخته شد. گل آندرانیک تیموریان که حتی تا یک روز قبل از پایان رای گیری در صدر قرار گرفته بود، در نهایت با ۴۹ درصد آرا دوم شد. جالب اینکه گل‌های منتخب دیگر رای قابل توجهی کسب نکردند!

آغاز لیگ برتر انگلیس احتمالا از ژوئنکارن برادی مدیر تیم وستهام یونایتد اعلام کرد هنوز زمان آغاز دوباره لیگ برتر انگلیس مشخص نیست، اما امید می‌رود رقابت‌ها ماه ژوئن آغاز شود. در حالی که شیوع کرونا مانع اعلام تاریخ قطعی شده است، برگزاری ۹۲ دیدار باقی مانده فصل هر روز پیچیده‌تر می‌شود. برادی گفت: «نمی‌دانم چگونه می‌شود بازی‌های درگیرانه برگزار کرد، زیرا شما نمی‌توانید با فاصله گزاری از ۲ متری حریف تکل بزنید. اکثر تیم‌های فقط ۹ بازی باقی مانده دارند و در نشست جمعه صحبت از برگزاری بازی‌ها در یک پنجره ۴۰ روزه بود.»
به باشگاه‌ها گفته شده تا باید مسابقات لیگ‌های داخلی تا پایان ماه ژوئیه به اتمام برسد و پایان فصل کلی مسابقات اروپایی هفته اول ماه سپتامبر است. با این وجود برادی مواردی را همچون تمرینات، گرفتن آزمابش از بازیکنان، ضد عفونی کردن و رعایت پروتکل‌های پزشکی از اولویت‌های پیش از شروع مسابقات دانست. قرنطینه دولت انگلیس حداقل تا ۷ مه ادامه خواهد یافت. وی افزود: «حتی در بازی‌های بدون تماشاگر ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر برای کار‌های مختلف در استادیوم حاضر هستند.» ایتالیا در تلاش برای آغاز مسابقات فوتبال
گابریله گاروینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا دیروز اعلام کرد ادامه مسابقات این کشور از اواخر ماه مه و اوایل ژوئن پیگیری خواهد شد و آن‌هایی که به دنبال لغو مسابقات هستند شاید فوتبال را و یا ایتالیا را دوست ندارند.
وی تاکید کرد قرنطینه تا ۴ مه ادامه دارد و سپس ۳ هفته برای آمادگی مسابقات زمان لازم است؛ بنابراین ما می‌توانیم طبق برنامه پیش برویم. کسانی که مخالف هستند امید خود را برای آینده و یا بهبودی از این وضعیت از دست داده اند. فکر می‌کنم همه بتوانند در ورزشگاه خود بازی کنند و در غیراینصورت فکر دیگری خواهیم کرد. اکنون ایتالیا در وضعیت پیچیده ایست و برای اقتصاد و فوتبال اوضاع خوب نیست. البته فوتبال یکی از صنعت‌های مهم به شمار می‌رود. اما ما بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.
مطبوعات ایتالیایی نوشتند دو باشگاه برشا و تورینو مخالف جدی ادامه لیگ هستند. شهر برشا یکی از شهر‌هایی است که بیشترین آسیب را با ۲۳۰۰۰ کشته در بحران کرونا دیده است. آرسنال در پی مدافع پارسن ژرمن 
 به نوشته روزنامه ایونینگ استاندارد باشگاه آرسنال در آستانه به خدمت گرفتن لیوین کورزاوا مدافع ۲۷ ساله فرانسوی از تیم پاری سن ژرمن و با قراردادی ۵ ساله است.
کورزاوا برای تمدید قرارداد خود با پاریسی‌ها به توافق نرسید و با توجه به پایان اعتبار قراردادش در تابستان وی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به جمع توپچی‌ها ملحق شود. وی که ۱۳ بازی ملی در کارنامه دارد می‌تواند سمت چپ خط دفاع تیمش را تقویت کند. کورزاوا این فصل در ۱۴ بازی تیم فرانسوی حضور داشت و در سایر موارد جایگاه خود را به خوان برنات و عبدو دیالو واگذار کرد. هافبک منستر سیتی اسیر کرونا کوین دبروینه هافبک بلژیکی تیم منچسترسیتی اعلام کرد بیماری او رو به بهبود است، اما اطمینان ندارد که به بیماری کرونا مبتلا شده بود یا خیر! دی بروینه و اعضای خانواده وی از دو هفته قبل بیمار شده اند، اما نوع بیماری آن‌ها به روشنی مشخص نشد. وی به اسکای اسپورتس گفت: «در دو هفته اول به شدت بیمار بودیم، اما بعد با افت و خیز بیماری روبرو شدیم و اکنون همه بهتر شده ایم. نمی‌دانم بیماری کرونا بود یا خیر، اما برای کنترل آن بسیار خوب عمل کردیم. اکنون می‌دانم بدوم و سعی می‌کنم با شنا در استخر خانه و تمرینات دیگر خود را آماده کنم. خوشبختانه باشگاه به من برنامه کاملی را با تمرینات متنوع ارائه کرده است.»

بن زما : با پیراهن المپیک لیون بازنشسته خواهم شدمهاجم فرانسوی و گلزن تیم فوتبال رئال مادرید مایل است دوران بازیگری خود را در تیم المپیک لیون کشورش به پایان ببرد.
کریم بن زما تاکید کرد این تمایل به معنای پیوستن قریب الوقوع وی به لیون – تیم سابقش – نیست.وی در سال ۲۰۰۹ در ازای ۳۵ میلیون یورو از تیم لیون به رئال مادرید پیوست و در ۵۰۱ بازی برای سفیدها (لوس بلانکوس – لقب رئال مادرید) ۲۴۱ گل برای این تیم به ثمر رساند.
گفته می شود بن زمای ۳۲ ساله که این فصل گلزن اول رئال بوده است ، برای تمدید قراردادش تا ژوئن ۲۰۲۲ با رئال به توافق رسیده اما این موضوع هنوز رسما رسانه ای نشده است.وی در مصاحبه ای گفت :«همیشه این سوال از من پرسیده می شود که آیا دوست دارم به المپیک لیون برگردم ؟ هواداران می دانند که من تا چه حد به لیون وابسته هستم.البته بازگشت فوری من به لیون ممکن نیست زیرا من اکنون در بهترین تیم دنیا بازی می کنم و هنوز هم کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.اما ممکن است با بازگشت به لیون با پیراهن این تیم بازنشسته شوم؟! چرا که نه.بهرحال روزی به تیم المپیک لیون بازخواهم گشت. » کرونا / آینده نامشخص برای فصل بسکتبال ان بی‌ای
تاریخ ادامه و شروع دوباره رقابت‌های بسکتبال حرفه‌ای ان بی‌ای هنوز مشخص نیست.
آدام سیلور رئیس اتحادیه لیگ بسکتبال آمریکا اعلام کرد هنوز هیج تصمیمی درباره تاریخ احتمالی شروع دوباره مسابقات گرفته نشده است و هیچ مهلتی نیز برای این رقابت‌ها متصور نیست.
این رقابت‌ها از ۱۱ مارس گذشته و پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای رودی گابرت سنتر تیم یوتا جاز تعطیل شد. 

نظرسنجی ای اف سی / ترابیان صدر را از آندو پس گرفت

پدیده جوان انگلیس مورد توجه منچسترجود بیلینگام هافبک ۱۶ ساله و پدیده جدید فوتبال انگلیس که این فصل درخشش خوبی در تیم بیرمنگام سیتی انگلیس داشت مورد توجه دو باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان و منچستریونایتد انگلیس قرار گرفته است.روزنامه انگلیسی معتقد است به احتمال فراوان در این رقابت دورتموندی ها برنده می شوند.
بیلینگام این فصل در ۳۴ بازی تیم بیرمنگام زننده ۴ گل بوده است. دیه گو گودین شاید در تاتنهام 
 باشگاه تاتنهام انگلیس قصد دارد دیه گو گودین مدافع میانی کهنه کار و اروگوئه ای را از تیم اینتر به خدمت بگیرد.گودین ۳۴ ساله برای برنامه های آنتونیو کونته در تیم نرآتسوری چندان آماده نشان نمی دهد و به نظر نمی رسد اینتر با فروش او مشکلی داشته باشد.او در تابستان گذشته از تیم آتلتیکومادرید به اینتر پیوست.تیم منچستریونایتد نیز خواهان خرید گودین است. بوفو قراردادش را تمدید می کند 
جانلوئیجی بوفون دروازه بان کهنه کار و مشهور ایتالیایی که اکنون ۴۲ سال دارد به زودی قرارداد خود را با باشگاه یوونتوس تمدید می کند.توافق برای تمدید قرارداد بوفون برای مدت یک سال نهایی شده و تنها امضای آن باقی مانده است.  تاتنهام از پوچتینو تخفیف خواست
باشگاه تاتنهام انگلیس از موریسیو پوچتینو سرمربی سابق تیم خود خواست تا در مورد غرامت دریافتی ناشی از اخراج خود به این باشگاه تخفیف بدهد. شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات این روز‌ها باعث شده تا وضعیت مالی تاتنهام بسیار تضعیف شود و به همین خاطر توانایی مالی در این مورد ندارد. پوچتینو هنوز در این مورد پاسخی نداده است، اما تاتنهامی‌ها امیدوارند به هر شکل ممکن بخشی از هزینه‌های خود را کاهش دهند.  محمد صلاح و پخش هزاران تن مواد غذایی در مصر محمد صلاح فوق ستاره فوتبال مصر و مهاجم تیم لیورپول در دوره سخت شیوع کرونا در کشورش برای کمک به مردم روستای زادگاه خود – نجریج – در استان غربیه هزاران تن مواد غذایی شامل گوشت و مواد غذایی تازه اهدا کرد. 

بارسلونا پول برگرداندن نیمار را نداردباشگاه فوتبال بارسلونا اعلام کرد قصد ندارد در تابستان ستاره برزیلی و سابق خود را به نیوکمپ بازگرداند.
رادیو کاتالونیا گزارش داد مسئولان بارسلونا تصمیمی برای خرید نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن ندارند.
نیمار در سال ۲۰۱۷ در ازای رکورد جهانی نقل و انتقالات و در حدود ۲۲۲ میلیون یورو به تیم پاری سن ژرمن پیوست، اما اخیرا شایعات فراوانی درباره بازگشت او شنیده می‌شد و حتی لیونل مسی و برخی از بازیکنان تیم از بازگشت او استقبال کرده بودند.
گزارش‌ها حاکیست پاندمی کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی مسابقات گربیانگیر بارسا نیز شده است، به طوری که از نظر مالی در موقعیتی نیست که بتواند این تابستان را نیمار را بازگرداند.

نظرسنجی ای اف سی / ترابیان صدر را از آندو پس گرفت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.