Categories: ورزشی

نفت مسجدسلیمان تیم دلربایی حتی برای بازیکنان درجه دوم هم نیست

احمد تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همانطوری که پیش بینی می شد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که مدت ها است بدون مدیرعامل و هیات مدیره اداره می شود، دچار بحران در نتیجه گیری شده است و همانند فصل گذشته که روز آخر توانست در جدول مسابقات باقی ماند، این بار نیز دچار مشکلات متعدد شده است.

وی بیان کرد: از باشگاهی که بیست روز مانده به شروع مسابقات تازه به یاد جذب بازیکن و مربی میوفتد و برای تمرین کردن سرگردان بین تهران، اهواز و مسجدسلیمان است، مگر به غیر از این انتظاری هم می رود. من دغدغه‌های اصلی هواداران متعصب تیم را درک می کنم و به عنوان یک هوادار و پیشکسوت مسجدسلیمانی به خود می بالم که نفت مسجدسلیمان حامیان خوبی دارد اما صادقانه می گویم که مشکل نفت مسجدسلیمان ساختاری است نه فنی.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: قبول دارم نفت تا پایان هفته دهم در میان تیم های پایین جدول قرار دارد اما تیم باید تقویت شود، البته نفت مسجدسلیمان با توجه به محدودیت های مالی و مشکلاتی که دست به گریبان است، تیمی دلربا برای بازیکنان درجه اول و دوم نیست ولی همین بازیکنان امروز می توانند با تلاش های خود از نام مسجدسلیمان دفاع کنند. هواداران نفت که در کشور بی‌نظیر هستند، دغدغه حل مشکلات را دارند و حق هم دارند که نگرانی خود را بیان کنند اما معتقدم که نفت در نیم فصل دوم شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: البته برخی از آقایانی  که بیرون از خوزستان هستند، اعتقاد دارند بازیکنان نفت در حد تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیستند و گویا فراموش کردند تیم نفت زمانی پروسه یارگیری را شروع کرد که عملا در فصل نقل و انتقالات بازیکن به درد بخوری باقی نمانده بود و پانزده تیم دیگر همه نفرات شاخص را به خدمت گرفته بودند. من قصد دفاع از کمالوند و کادرش را ندارم ولی اگر واقع بینانه بخواهیم به این نکته بپردازیم، مشکلات ساختاری باشگاه مجالی برای بررسی نکات فنی نمی گذارد.

تاجمیری دشتکی گفت: این مشکلات سال ها تست که وجود دارد و متاسفانه گوش شنوایی هم نیست. ما نمی توانیم یک طرفه به قاضی برویم و همه مشکلات را گردن کادر فنی و بازیکنان بیاندازیم. از تیمی که درست یارگیری نکرده و عملا فصل بدنسازی و بازی های تدارکاتی را از دست داده، مگر انتظاری جز این می رود. به هر حال نمی توانیم از کنار این مشکلات بزرگ بی تفاوت بگذریم و اشکال کار را جای دیگری جستجو کنیم. همواره به عملکرد مربیانی مثل فیروز کریمی، علیرضا مرزبان، محمود فکری و … که امتحان پس داده بودند و در تیم های بزرگ عملکرد فنی خود را ثابت کرده اند، در نفت مسجدسلیمان انتقاد کردیم اما هیچ زمانی واقع گرا نبودیم و به اصل اشکال همواره بی توجهی کردیم. به اعتقاد من این تیم چه با کمالوند و چه با هر مربی دیگری تا ساختار و روش تیم داری خود را تغییر ندهد به آرامش نخواهد رسید. تغییر سرمربی در نفت مسجدسلیمان فقط پاک کردن صورت مساله است.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

6 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

13 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

13 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

13 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

13 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

13 ساعت ago