×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳
نفت مسجدسلیمان و سایپا برابر یکدیگر تن به تساوی دادند

به گزارش ایرنا، شاگردان «مجتبی حسینی» امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه شهید «بهنام محمدی» شهر مسجد سلیمان برابر شاگردان «ابراهیم صادقی» به میدان رفته اما تلاش آنان برای شکست این تیم تنها به کسب تساوی انجامید و به یک امتیاز این دیدار خانگی بسنده کردند.

ابتدا «ساسان حسینی» ‌در دقیقه ۴۰ برای تیم نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت اما «حسین مالکی»‌ در دقیقه ۵۱ بازی را به تساوی کشاند.

این دومین تساوی تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ بیستم است. بازیکنان این تیم در هفته نخست با نتیجه تساوی بدون گل برابر تراکتور متوقف شده بودند.

تیم سایپا نیز که در هفته نخست پرسپولیس مدافع عنوان نخست را با تساوی بدون گل بدرقه کرده بود نیز در شرایط مشابه نفت مسجد سلیمان قرار دارد.

احمد گوهری، مصطفی نائیج پور، میثم تهیدست، بهروز نوروزی فرد، مجتبی مقتدایی، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، مهران امیری، فرید بهزادی کریمی، محمدمهدی محبی و ساسان حسینی از ابتدا درترکیب تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند.

محمدحسین اکبر منادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین کامیاب، حسین ماهینی، حسین مالکی، محمدرضا سلیمانی، سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و صادق بارانی نیز برای نارنجی پوشان سایپا به میدان رفتند.

تیم‌های سایپا و نفت مسجد سلیمان هم‌اکنون به ترتیب در جایگاه های هشتم و نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قراردارند.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.