×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
نفت پاسارگاد برگزیده سی و چهارمین دوره جشنواره امتنان استان خوزستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد، کارخانه قیرسازی آبادان این شرکت در سی و چهارمین جشنواره امتنان استان خوزستان به عنوان واحد نمونه استانی و مهدی دستوری رزاز به عنوان کارگر نمونه استان معرفی شد.
گفتنی است، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر ساله با هدف بهبود فضای کسب و کار، تقدیر از کارگران و گروه های کار نخبه و واحدهای نمونه، اقدام به جمع آوری اطلاعات شرکت ها و بررسی آن توسط داوران استانی و کشوری می نماید و با برگزاری مراسمی با عنوان جشنواره امتنان از کارگران برتر و واحدهای نمونه تقدیر می کند.
شایان ذکر است، معیارهای سنجش عملکرد کارگران نمونه شامل اطلاعات شخصی ، پیشنهادات موثر بر تولید یا کاهش ضایعات ، مقاله نویسی ، ثبت اختراع ، رعایت الزامات ایمنی و بهداشتی بوده است.
برای انتخاب واحد نمونه شاخص های تعریف شده شامل میزان تولید و صادرات سالانه، دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی، تحقیق و توسعه، هستند.
همچنین رعایت قوانین و الزامات مرتبط با کار و رفاه اجتماعی، الزامات موثر بر کیفیت، افتخارات کسب شده توسط شرکت طی یک سال، رعایت الزامات ایمنی و بهداشت فردی و نظام پیشنهادات از دیگر شاخص های انتخاب واحد نمونه در این جشنواره بوده است.
شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه با ۶ کارخانه تولیدی و ۲ پایانه صادراتی همواره در جمع برترین شرکت های صنعتی کشور قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.