به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک در بازدیدی سرزده از شعبه مستقل مرکزی(۳۰۰۱) در جریان جزئیات و سازوکار عملکرد سامانه بانکی مخصوص همیار مشتریان(کیوسک) قرار گرفت. در جریان این بازدید، پیشنهادات و راهکارهایی برای بهبود فرآیندهای اجرایی، تقویت گزینههای کارآمد و حل نواقص احتمالی سامانه مذکور مطرح شد که تأکید ویژه مدیرعامل بانک بر افزایش سطح دسترسی و تسریع در تکمیل فرآیندهای آن را در پی داشت. در این بازدید دکتر «شمسینژاد» افزون بر بررسی و آسیبشناسی سامانه کیوسک، با تعدادی از مشتریان بانک گفتوگو کرد و در جریان دغدغه آنها قرار گرفت. گفتنی است سامانه کیوسک مختص همیار مشتریان بانک است که از ابتدای آبان ماه بهصورت آزمایشی توسط اداره کل بانکداری الکترونیک و توسعه سامانههای نرمافزاری با هدف ارائه خدمات الکترونیکی در شعب و تسریع خدمترسانی به مشتریان راهاندازی شده است. سامانه کیوسک قابلیتها و گزینههای متنوعی همچون مسدودی کارت، نمایش جزئیات سپرده، فعالسازی پیامک، فعالسازی کانال(رمز همراهبانک، اینترنتبانک و کیوبانک) و همچنین نمایش جزئیات وام را داراست و امکان تأمین نیازهای بانکی مشتریان را بدون مراجعه به باجههای بانک فراهم میکند.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…