Categories: بانک و بیمه

نقش مهم روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا ضمن تبریک به فعالین این عرصه، به نقش روابط عمومی‌ها در موفقیت و توسعه سازمان‌ها اشاره نمود.

در کنار این موضوع سرعت رشد تکنولوژی‌ها و ابزارهای ارتباطی از جمله شبکه‌های اجتماعی و هوش مصنوعی، سطح و عمق دسترسی مردم و افکار عمومی را به اطلاعات مختلف افزایش داده و در این بین به دلیل موانعی که در زمینه سواد رسانه‌ای در جامعه وجود دارد، تفکیک اطلاعات درست از نادرست کاری دشوار است. لذا دراین شرایط همه سازمانها برای هدایت اذهان عمومی نیازمند در اختیار داشتن تیم ارتباطی و روابط عمومی زبده، متخصص و با تجربه هستند.

یکی دیگر از کارکردها و وظایف روابط عمومی‌ها رصد افکار عمومی و مجموعه ذینفعان است تا با شناخت نظرات، انتقادات و پیشنهادات مختلف، آنها را به مجموعه سازمان خود منتقل کرده و از یک طرف تلاش کنند نظرات و ایده‌های درست در سازمان جاری شود و در صورت نیاز پاسخ‌های اقناعی به افکار عمومی ارائه شود. با توجه به اهمیتی که برقراری فضای آرام در درون و بیرون سازمان در پیشبرد برنامه‌های مدیران ارشد سازمان‌ها دارد، روابط عمومی‌ها می‌توانند این نقش را برعهده بگیرند.

فتحنایی

Recent Posts

پتروشیمی مارون، پیشگام در کیفیت و نوآوری / تقدیر از پتروشیمی مارون در اجلاس پیشگامان کیفیت و نوآوری

در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…

7 ساعت ago

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

11 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

11 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

11 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

13 ساعت ago