×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
نقش کلیدی شبکه فروش در زنجیره ارزش صنعت بیمه

به گزارش تجارت گردان ، در یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه، دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با تبریک سالروز تأسیس شرکت بیمه کوثر به کارکنان، سهامداران و مدیران این شرکت، از تلاش‌های آنان در صنعت بیمه قدردانی کرد.

وی در سخنرانی خود از نقش مهم این شرکت‌ها در ایجاد رزق و روزی حلال برای کارکنان و تأمین امنیت مالی جامعه یاد کرد و به جایگاه کلیدی شبکه فروش در این مسیر اشاره کرد.

مشعلچی فیروزآبادی همچنین به اهمیت کلیدواژه “زنجیره ارزش” اشاره کرد و اظهار داشت که تمامی تلاش‌ها در این صنعت باید معطوف به خلق ارزش افزوده برای شرکت‌ها و مشتریان باشد.
دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سخنانی به اهمیت زنجیره ارزش در صنعت بیمه اشاره و گفت: تمام تلاش‌ها در این صنعت بر فرآیندهایی متمرکز است که به خلق یک محصول منجر می‌شود. این محصول می‌تواند مزیت رقابتی، ارزش معنوی یا مادی ایجاد کند.

مشعلچی همچنین به نقش مهم شبکه فروش در این زنجیره اشاره کرد و اظهار داشت : برای پیشرفت صنعت بیمه، توجه به شبکه فروش و همگام شدن با تکنولوژی ضروری است.
دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد که باید به نقش نهادهای ناظر و شرکت‌ها در پشتیبانی از شبکه فروش توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد که شبکه فروش نباید تنها به‌عنوان ابزاری برای کسب درآمد شرکت‌ها دیده شود. او افزود که در گذشته، شبکه فروش تا زمانی که درآمدزایی بالایی داشت، مورد توجه قرار می‌گرفت، اما به محض خروج از چرخه، توجه به آن کاهش می‌یافت.

مشعلچی همچنین تصریح کرد که در فلسفه جدید کسب‌وکار، شبکه فروش به‌عنوان شریک راهبردی شرکت‌ها باید مورد حمایت کامل قرار گیرد تا بتواند نقش کلیدی خود را در رشد و توسعه صنعت بیمه ایفا کند.
دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت شبکه فروش در صنعت بیمه، گفت: در فلسفه جدید کسب‌وکار، شبکه فروش به‌عنوان شریک راهبردی شرکت‌ها نقش کلیدی دارد و باید به صورت صددرصدی در جهت ارتقای کسب‌وکار شرکت‌ها حمایت شود.

وی افزود: اگر توجه به شبکه فروش تنها به دلیل فروش بالا باشد، پاسخگو نخواهد بود. باید تمامی تلاش‌ها برای رضایت شبکه فروش، افزایش ظرفیت‌ها و ارائه کارمزد حداکثری صورت گیرد.

مشعلچی همچنین تأکید کرد که رضایتمندی کارکنان و مدیران از عوامل اصلی موفقیت در بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال، شبکه‌سازی و دانش‌افزایی است و بدون این تلاش‌ها، نتایج مطلوب حاصل نخواهد شد.
دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اهمیت اعتماد عمومی و رضایت مردم به‌عنوان مأموریت اصلی نهاد ناظر، اظهار داشت: هیچ چیزی مهم‌تر از اعتماد عمومی و رضایت مردم در فرآیند کسب‌وکار بیمه‌ای وجود ندارد. ما باید به‌عنوان نهاد ناظر این اهداف را رصد کنیم و در راستای آن‌ها حرکت کنیم.

وی افزود: در زنجیره ارزش صنعت بیمه، شبکه فروش نقش بی‌بدیلی دارد و باید به‌عنوان شریک راهبردی شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد. هم نهادهای نظارتی و هم شرکت‌های بیمه باید در راستای حمایت از شبکه فروش گام بردارند و از آن پشتیبانی کنند تا این شبکه بتواند نقش مؤثر خود را در سودآوری و رضایتمندی عمومی ایفا کند.

مشعلچی همچنین بر اهمیت تحولات آینده و نقش فناوری در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: پشتیبانی حداکثری و زیرساخت‌سازی برای فعالیت روان شبکه فروش از اولویت‌های اصلی نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه است. باید آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هایی تدوین شود که این مجموعه‌ها را ارتقا دهد.

وی در پایان از تمامی برگزارکنندگان همایش و تلاش‌های انجام‌شده تشکر کرده و برای پیشبرد اهداف صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.