Categories: بانک و بیمه

نقش کلیدی پرسنل در رضایت مشتریان و هم‌افزایی سازمانی / تقدیر از کارکنان برای ارتقای جایگاه بانک آینده در کوتاه‌ترین زمان

او نقش هر یک از کارکنان در بخشی که انجام وظیفه می‌کنند، فارغ از نقش فردی را یک جایگاه سازمانی بسیار مهم دانست و اظهار امیدواری کرد این جایگاه کلیدی موجب هم‌افزایی و هم‌دلی بیش‌تر شده و در تمامی سطوح سازمانی تسری یابد و در عین حال به مشتریان خدمات بهتر و برتری داده شود.
مدیرعامل بانک آینده، با بیان این‌که سپاس‌گزار تمامی تلاش‌های پیشینیان و میرا‌ث‌دار و امانت‌دار هستیم، گفت: به یاری خداوند متعال و تلاش مجموعه، توانستیم بانک را در یک زمان بسیار کوتاه به جایگاه بسیار بلندی برسانیم.

فتحنایی

Recent Posts

مارون میزبان مدیران تعالی صنعت پتروشیمی

همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…

4 ساعت ago

اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی کارون در خصوص انتشار محدود گاز فسژن در مجتمع

در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…

4 ساعت ago

۵ ضلعی کاهنده حاشیه سود تولید فولاد ایران

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان: میزان مصرف فولاد ایران سالانه ۱۶ تا ۱۷ میلیون تن…

4 ساعت ago

کسب رتبهٔ نخست تحقق تولید نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو در پیک بار تابستان ۱۴۰۳

بر اساس طرح پایش عملکرد نیروگاه‌های حرارتی، توسط شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ایران، واحدهای…

4 ساعت ago