×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
نمایشگرهای وضوح بالا ۲۰۲۱ سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ در کل ۱۲ مانیتور وضوح بالا را در سه سری S8 و S7 و S6 ارائه می‌دهد. تمام مدل‌ها قادر به ارائه بیش از ۱ میلیارد رنگ برای تصویری واضح و پویا هستندو البته که فناوری HDR 10 نیز کیفیت را متحول خواهد کرد. زوایای دید ۱۷۸ درجه اجازه می‌دهد تا کاربران بدون هیچ مشکلی برای امور حرفه‌ای از صفحه نمایش خود استفاده کنند.

به علاوه تمام این مدل‌ها از گواهی Intelligent Eye Care متعلق به TÜV Rheinland بهره می‌برند که اولین‌ها در نوع خود هستند. در واقع این فناوری کیفیت تصویر را برای محیط‌های مختلف با کنترل اتوماتیک روشنایی و حرارت رنگ تنظیم می‌کند تا بهترین شرایط بصری را با کاهش خستگی چشم پدید آورد.

نمایشگرهای وضوح بالا ۲۰۲۱ سامسونگ – سری S جذاب

این لاین آپ البته که از فناوری‌های بهره وری انرژی مانند Eco Saving Plus نیز برخوردار است که در کنار گواهی‌های TCO و همچنین EPEAT به همراه Energy Star قرار می‌گیرد. Eco Saving Plus می‌تواند تا ۱۰ درصد مصرف انرژی را با تنظیم روشنایی قسمت‌های مشکی کاهش دهد در حالی که همچنان کیفیت و روشنایی تصویر را حفظ می‌کند.

سری S8 2021

به عنوان مدل پرچمدار در لاین آپ نمایشگرهای با وضوح بالا، S8 با مشخصات کلیدی در هر دو زمینه تجاری و حرفه‌ای همراه شده. این مدل کیفیت تصویر UHD را در ابعاد ۲۷ و ۳۲ اینچی در دسترس قرار می‌دهد. به علاوه ما شاهد پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ و پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگی sRGB هستیم.

S8 قادر است تا انتقال داده با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را از طریق پورت USB Type C به انجام رساند در حالی که S80UA به شکل خاص می‌تواند شارژ ۹۰ وات را ارائه دهد. همچنین پورت‌های USB 3.0 نیز برای این سری در نظر گرفته شده. طراحی تخت بدون حاشیه نیز شرایط را برای استفاده از پیکربندی دو نمایشگر ایده آل می‌سازد.

سری S7 2021 و S6 2021

به مانند S8 در S7 نیز شاهد وضوح UHD در دو ابعاد ۲۷ اینچ و ۳۲ اینچ با پایه بسیار باریک، زاویه دید ۱۷۸ دیجه و غیره هستیم. طراحی جذاب به کاربران اجازه می‌دهد روی کار خود متمرکز شوند.

سری S6 اما در سایزهای ۳۴ و ۳۲ و ۲۷ و ۲۴ عرضه خواهند شد که نه تنها وضوح QHD یا ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ را پشتیبانی می‌کنند بلکه قابلیت‌های Picture By Picture و Picture In Picture نیز برای افزایش بهره وری چند وظیفگی در نظر گرفته شده‌اند. نمایشگرهای S60UA از فناوری Daisy Chain برای گسترش وضعیت چند نمایشگر استفاده می‌کنند اما از پورت LAN برای ارتباط شبکه نیز بهره می‌برند.مدل ۳۴ اینچی S65UA در حالت QHD الترا واید ارائه می‌شود و خمیدگی ۱۰۰۰R را با نسبت ابعاد ۲۱:۹ برای بهبود چند وظیفگی ارائه می‌دهد. سری S6 از تنظیمات مختلفی برای پایه پشتیبانی می‌کند تا کاربران بسته به نیاز خود آنها را در حالت‌های مختلف تنظیم نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.