×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳
نمایندگان حامی مشتریان در زمان پرداخت خسارت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر،  مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی در چهارمین همایش تجلیل از نمایندگان برتر، ضمن بیان مطلب فوق، خاطرنشان‌کرد: فروش برخط و ارایه خدمات به صورت الکترونیکی از الزام‌های کسب‌وکار در این دوران و آینده است.

مهرداد رضایی از نظارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان‌کرد: با افرایش نظارت‌ها، رضایت مشتریان فراهم خواهد شد.

وی تغییر آیین‌نامه «۸۸» را عاملی انگیزشی برای نمایندگان دانست و بیان کرد: موضوع کارمزد نمایندگان در دست تغییر است و سیاست کلان به سمت تشویق نمایندگان و ایجاد انگیزه مضاعف برای آن‌ها در مسیر تغییر است.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.