×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳
نوآوری در همگام‌سازی مدیریت فرآیندها و ریسک‌های سازمانی

رئیس مرکز راهبرد شرکت مبین انرژی در این خصوص گفت: مبین در سال ۱۴۰۲ با بازبینی فرآیندهای کاری خود و مدل‌سازی آن‌ها بر اساس چارچوب PCF و الگوی APQC، به شناخت دقیق‌تری از نقاط قوت و ضعف فرآیندهای خود دست یافت. وی افزود: از سوی دیگر با استقرار سیستم مدیریت ریسک سازمانی (ERM)، مبین توانست ریسک‌های مرتبط با تمامی سطوح سازمان را به طور جامع شناسایی، ارزیابی و مدیریت کند. پروژه ارزیابی ریسک‌های مرتبط با هر فرآیند، که در شناسنامه‌های فرآیند ثبت شده، به مدیریت ریسک سازمانی و مالکان فرآیند امکان می‌دهد تا ریسک‌ها را به طور مستمر پایش و کنترل کنند.

این ابتکارات مزایای متعددی برای مبین به همراه داشت، که از آن جمله می‌توان به افزایش کارایی فرآیندها، کاهش ریسک‌های سازمانی، ارتقای پایداری تولید و بهبود تصمیم‌گیری‌ها، اشاره کرد. رئیس مرکز راهبرد شرکت مبین انرژی اظهار داشت که این اقدامات، مبین را به سمت تبدیل شدن به شرکتی پیشرو و الگویی در صنعت پتروشیمی سوق می‌دهد و نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و پایدار است.

وی تاکید کرد، اجرای این پروژه، مبین را قادر می‌سازد تا با چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو به طور موثرتری روبرو شود و در مسیر توسعه پایدار گام بردارد و الگویی برای دیگر شرکت‌ها خواهد بود و به ارتقای کیفیت خدمات در این صنعت کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.