×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳
نگاه دولت حمایت از بازار سرمایه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، داود منظور، امروز (شنبه ۱۲ خرداد) در نشست خبری با تاکید بر این که نمی‌توانیم معافیت‌ها را به صورت یکباره و بدون اعلام قبلی حذف و همه را غافلگیر کنیم، اظهار داشت: امیدوار هستیم اصلاحیه‌ای که مجلس تصویب کرده در شورای نگهبان نیز تایید شود و به فعالان اقتصادی به ویژه فعالان بازار سرمایه این اطمینان را می دهیم که دولت با شما و در کنار شما است.

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم که نگرانی‌هایی که در این یکی دو ماه که اتفاق افتاده به زودی بر طرف شود و ما هر گونه حمایتی که لازم باشد از بورس انجام می‌دهیم تا مردم با اطمینان بیشتر سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند تا در بورس تامین مالی پایدار و مطمئنی برای پیشرفت و توسعه کشور صورت بگیرد، قطعا دولت کوتاهی نمی‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در هفته گذشته در حضور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست ریاست جمهوری جلسه ستاد اقتصادی دولت را داشتیم که ۴ یا پنج مصوبه مهم برای حمایت از بورس در آنجا گذراندیم و قرار بر این شد که سخنگوی اقتصادی دولت آن را اطلاع رسانی کند. بنابراین، نگاه دولت حمایت از بازار سرمایه است و هر گونه اخلالی که باعث شود آرامش بازار سرمایه به هم بخورد مورد تایید دولت نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.