×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
هایما اس۷ پرو، جایگزین نسخه اس۷ پلاس می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- با توجه به عرضه موفق هایما اس۷ پلاس در بازار خودرو کشور، با تولید و عرضه نسخه اس۷ پرو، این خودرو جایگزین محصول جاری خواهد شد.  
قرار است تا پایان امسال بیش از پنج هزار دستگاه هایما اس۷ پرو در ایران‌خودرو خراسان تولید شود که این میزان، متناسب با تقاضای بازار افزایش خواهد یافت. 
مهم‌ترین اهداف تولید هایما اس۷ پرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش توان و گشتاور محصول از طریق به‌کارگیری موتور جدید، ارتقای سطح تجهیزات و افزایش رقابت پذیری در بازار است. گیربکس خودرو نیز متناسب با افزایش گشتاور موتور جدید، با بهره‌گیری از تکنولوژی ۶AT که مناسب شرایط محیطی و جاده‌ای ایران است، تغییر یافته است. همچنین کالیبراسیون موتور و گیربکس با هدف افزایش دوام قوای محرکه متناسب با شرایط آب و هوایی و کیفیت بنزین ایران به‌گونه‌ای اعمال شده که این خودرو در تمامی نقاط ایران با بهترین عملکرد بدون ریسک مستهلک شدن قوای محرکه، پیمایش کند. 
بر اساس این گزارش، اطمینان از قوای محرکه جدید منجر به ارایه گارانتی قوای محرکه این خودرو برای پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر شده است.  
افزایش حدود ۲۵ درصدی گشتاور موتور از طریق به‌کارگیری پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و تغییر موتور ۱.۸ لیتری فعلی توربوشارژ به نسخه ۱.۵ لیتری توربوشارژ نسل جدید با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) که با وجود افزایش توان و گشتاور، مصرف سوخت نیز کاهش چشم‌گیری یافته، از مزایای این محصول است. سایر تغییرات شامل اضافه شدن راهنمای تعویض دنده (GSI)، جایگزینی صندلی برقی (چهار حرکته) سرنشین جلو با نوع دستی آن در محصول فعلی و ترمز پارک برقی به جای ترمز دستی است. همچنین به‌دلیل گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی محصول همراه با به‌کارگیری کالیپرهای جدید قرمز رنگ در خودرو مشهود است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.