×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
هدایت هدفمند منابع موجود در مسیر توسعه متوازن زیرساخت های مواصلاتی جزیره قشم

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمدقدسی با اعلام این خبر گفت: تعریف پروژه ها در سنوات اخیر بعضاً بدون اولویت بندی طبق نیازهای موجود صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: اما براساس سیاست‌های دولت جدید، اولویت‌دار کردن منابع و بودجه پروژه ها برای ایجاد حداکثر بهره‌وری در زمینه های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و اجتماعی مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد، در طرح تعریض جاده موجود ساحل جنوبی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این جاده (هم به لحاظ هزینه ساخت و هم مدت زمان اجرای پروژه) و بهره مندی از جذابیت های بی بدیل مسیر جنوبی، شهرها و روستاهای این مسیر به وسیله دسترسی ایمن به فرودگاه منتهی خواهند شد.
وی خاطر نشان نمود،  این درحالیست که در طرح آزادراه جنوبی علاوه بر هزینه و زمان بیشتر ساخت و عدم بهره مندی از مناظر جذاب ساحل جنوبی، ترافیک ورودی از شهر قشم به این آزادراه، در شهر سوزا تخلیه شده و  عملاً دستاورد ترافیکی خاصی را حاصل نخواهد نمود. 
بنابراین گزارش، کلنگ پروژه تعریض جاده ساحلی از شهر قشم تا فرودگاه بین‌المللی جزیره، به طول ۶۰ کیلومتر و با اعتبار نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال امروز با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولین سازمان و شهرستان به زمین خورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.