در گفتگو با مصطفی احمدی نژاد مدیر امور نمایندگان وکارگزاران مطرح شد :
بهینه سازی مدل کارمزد شبکه فروش بر اساس مدل سود و زیان، ایجاد تمایز بین نمایندگان با عملکرد مطلوب و نامطلوب از طریق پرداخت کارمزد تشویقی و ایجاد انگیزه در شبکه فروش جهت فعالیت در رشته های کم ریسک از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.
ارزیابی عملکرد نمایندگان و کارگزاران به صورت مستمر و در بازه های منظم ، اعلام نقاط قوت و قابل بهبود ایشان ، برنامه ریزی و اقدام جهت بهبود وضعیت شاخص های عملکرد نمایندگان از دیگر اقدامات مهم این حوزه محسوب می شود.
راه اندازی داشبردهای آماری نمایندگان جنرال و آییننامه ۹۶ به صورت مجزا در رشته عمر و سرمایهگذاری و ارزیابی دقیق عملکرد ایشان بر اساس شاخص های تاثیرگذار این رشته از دیگر اقدامات مهم این حوزه محسوب می شود.
مقایسه آماری رنکینگ نمایندگان بیمه معلم در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، نسبت به سال مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد، بر اساس درصد نمایندگان هر منطقه نمایندگان رنکینگ سبز از ۲۶.۶ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۲۸.۴ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ افزایش یافته است.
نمایندگان در رنکینگ زرد از ۳۹.۷ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۳۶.۶ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
بر این اساس نمایندگان در رنکینگ قرمز از ۳۹.۷ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ به ۳۵درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۱ کاهش داشته است.
این آمار نشان دهنده افزایش قابل توجه نمایندگان متخصص و حرفه ای است.
دکتر ابوالفضل نجار زاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست…
مراسم معارفه سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست امور شعب تهران و مستقل برگزار شد.
امکان استفاده از خدمت سفته الکترونیکی در سامانه «ست» بانک صادرات ایران فراهم شد و…
بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند ازدواج زوجهای جوان، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه…
سومین دوره مسابقات فوتسال کارگری کشور از تاریخ ۹ تا ۱۳ مهرماه به میزبانی بانک…
دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر در پیامی شهادت سید حسن نصرالله و جمعی…