Categories: بانک و بیمه

​همایش تحول‌آفرین «پرداخت الکترونیک سپهر» در دل بانکداری مدرن

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، ضمن تقدیر از عملکرد «پرداخت الکترونیک سپهر» گفت: براساس گزارش‌های مستمر از شرکت‌های ابزاری، «پرداخت الکترونیک سپهر» همواره عملکرد رو به رشدی داشته که ماحصل تلاش مدیران و همکاران در بخش‌های مختلف مجموعه است اما نباید به این شرایط اکتفا کرد و همانگونه که بانک صادرات ایران جزء سه بانک اول کشور است، طبیعتا PSP زیرمجموعه نیز باید در این جایگاه باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در بانک صادرات ایران مبتنی بر تغییر بانکداری سنتی به بانکداری مدرن لازمه دنیای مدرن است و کسب‌وکار شبکه بانکی نیز یکی از تحولات مدرن محسوب می‌شود و برخلاف گذشته بانک‌ها رقیب نیستند بلکه شرکت‌های فناوری اطلاعات در بانکداری خرد با هم رقابت دارند.
سیفی ادامه داد: در حوزه سرویس‌های پرداخت نیز تغییرات شگرفی پیش‌رو است چراکه نظام پرداخت در دنیا تغییر کرده‌است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد نقش شرکت‌های ابزاری گفت: سودآوری شرکت‌های ابزاری نظیر «پرداخت الکترونیک سپهر» تا زمانی ارزشمند خواهد بود که در راستای اهداف بانک صادرات ایران باشد که خوشبختانه تاکنون این اتفاق رخ داده‌است.
وی افزود: علاوه بر تلاش مدیران و کارکنان پرداخت الکترونیک سپهر، بخشی از موفقیت مجموعه مرهون بازاریابی بانک صادرات ایران است که حضور در صنعت خودروسازی نقش بالایی در این زمینه داشته‌است و از همین‌رو انتظار می‌رود در قبال بسترسازی بانک، این شرکت نیز در کنار بازاریابی و ارتقای عملکرد مجموعه، توسعه بانک صادرات ایران را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
سیفی اظهار داشت:‌ بانک صادرات ایران توانست در سال گذشته ۲۷۰ هزار میلیارد تومان منابع جذب کند که رکورد بی‌سابقه در شبکه بانکی کشور است و در نتیجه اهتمام به بانکداری خرد و شرکتی به‌دست آمده اما کسب‌وکار اصناف مغفول مانده ‌است که پرداخت الکترونیک سپهر می‌تواند در کسب‌وکارهای متوسط بسیار موفق عمل کند و یاریگر بانک صادرات ایران باشد.
مدیرعامل بانک صادارت ایران در پایان از مجموعه پرداخت الکترونیک سپهر، تکریم مشتری و توجه به بازار رقابتی را به عنوان سرلوحه فعالیت‌های شرکت خواستار شد.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

2 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

2 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

2 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

2 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

2 روز ago