×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۳ آذر , ۱۴۰۴
همایش ملی هوش مصنوعی، فرهنگ و رسانه برگزار می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، این همایش در اردیبهشت ماه با هدف بررسی ابعاد مختلف تأثیر هوش مصنوعی بر حوزه‌های فرهنگ و رسانه و همچنین سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و راهبری محتوا در این حوزه با محوریت پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه برگزار می‌شود.

مهم‌ترین محورهای این همایش عبارتند از: هوش مصنوعی و اقتصاد رسانه، هوش مصنوعی و مصرف اثر بخش محتوا، هوش مصنوعی، فرهنگ و علوم اسلامی، هوش مصنوعی در تولید محتوای حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای، نقش علوم شناختی و هوش مصنوعی در تولید، مصرف و اثربخشی محتوا، حکمرانی فرهنگ و رسانه ملی و فراملی، هوش مصنوعی و جنگ ترکیبی با محوریت رسانه، آینده پژوهی، هوش مصنوعی و فرهنگ، هوش مصنوعی در رسانه‌ها (مکتوب، صدا پایه و دیداری، فضای مجازی)، هوش مصنوعی و تحول فناوری‌های رسانه‌ای، نقش هوش مصنوعی در رسانه‌های اجتماعی، نقشه راه سازمان‌های رسانه‌ای در بهره‌برداری از هوش مصنوعی، کاربرد هوش مصنوعی در سیاستگذاری و تنظیم گری رسانه، تعالی فرهنگی و هوش مصنوعی، رسانه پاک و هوش مصنوعی، هوش مصنوعی و جنگ روایت‌ها.

این همایش با نمایه شدن در ISC، فرصتی ارزشمند برای پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه رسانه و فناوری فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه را ارائه و تبادل کنند. پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا ۲۰ دی‌ماه به آدرس ایمیل aicm@iribu.ac.ir ارسال کنند.

همایش ملی «هوش مصنوعی، فرهنگ و رسانه» در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به نشانی https://aicm.iribu.ac.ir مراجعه یا با دبیرخانه همایش از طریق شماره ۲۲۶۵۲۳۶۷ تماس حاصل فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.