×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۳
همراهی با پرستاران و پزشکان با خدمات آنلاین بانک رفاه

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه، بانک رفاه انبوهی از خدمات غیرحضوری را تدارک دیده که همه، به‌ویژه مشتریان این بانک خوش‌نام و سلامت‌محور می‌توانند با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی این بانک نظیر اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه‌کارت، تبلت بانک، همبانک، تلفنبانک و دستیار دیجیتال کارهای بانکی‌شان را انجام دهند. بیایید گام ‌به‌گام با بخشی از این خدمات راحت و امن آشنا شویم و سلامت خود و خانواده‌مان را با بانک دوستدار سلامت ایرانیان، یعنی بانک رفاه حفظ نماییم؛ چرا که رفاه حق ماست.
همین ابتدای کار این را یادمان باشد که هرجایی که احساس کردید نیاز به کمک یا راهنمایی دارید، کافی است بدانید کارکنان بانک رفاه در کنارتان هستند، گوشی تلفن را بردارید ۸۵۲۵ را شماره گیری نمایید و از مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد-۸۵۲۵-۰۲۱) بخواهید به شما کمک کند، آنها ۲۴ ساعته پاسخگو هستند تا نیاز نباشد شما در شعبه حضور پیدا کنید.
حالا دیگر اکثر افراد هم تلفن همراه هوشمند دارند و هم اینترنت؛ پس یکی از بهترین و در دسترس‌ترین راه‌ها، موبایل بانک رفاه است که هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه ios، پس فرقی نمی‌کند گوشی موبایلتان آیفون باشد یا نباشد، موبایل بانک رفاه بسیاری از نیازهای بانکی شما را تأمین می‌کند. دنبال راه ساده‌تری برای خدمات رایج و پرمصرف بانکی هستید و نمی‌خواهید وارد موبایل بانک رفاه شوید، این حق شماست و بانک رفاه برای شما راه دیگری را معرفی می‌کند به نام رفاه پرداخت. با رفاه پرداخت، همه قبض‌های خدماتی شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن همراه، شارژ تلفن همراه، پرداخت اقساط و حتی حق بیمه کارفرمایان تأمین اجتماعی را می‌توانید پرداخت کنید و اگر اینترنت ندارید این خدمات را با کد مخصوص ussd (#713*) بانک رفاه هم می‌توانید بدون هیچ هزینه ای در اختیار داشته باشید. 
ممکن است شما مدیر یک شرکت باشید و به دلیل نیازهای بانکی متنوعی که دارید خودتان یا کارکنان‌تان مجبور باشید برای انجام فوری کارهای بانکی شرکت به شعبه بانک بروید؛ این را به خاطر داشته باشید که کارهای بانکی شما با فوریت و امنیت کامل توسط بانک رفاه پاسخ داده می‌شود، یکی از این راه‌های مطمئن، استفاده از خدمات تبلت بانک رفاه است. افزون بر همه خدمات متنوعی که اینترنت بانک و موبایل بانک رفاه به شما ارائه می‌دهند، تبلت بانک رفاه جدیدترین و خاص‌ترین خدمت الکترونیکی بانک رفاه است که از این طریق می توانید داشبورد مدیریت مالی شخصی داشته باشید، رسیدهای بانکی را با مشتریان و همکاران در صورت تمایل به اشتراک بگذارید، آنلاین خرید کنید، آنلاین پول جابجا کنید و به کادر پزشکی و درمانی کشور کمک کنید تا در برابر ویروس کرونا همچنان مبارزه کنند.
چه گوشی تلفن همراهتان هوشمند باشد و متصل به اینترنت یا اینکه هوشمند نباشد، باز هم بانک رفاه در کنار شماست، این کد را همواره در ذهن داشته باشید و به دوستان و فامیل هم خبر بدهید که با شماره‌گیری #۷۱۳* یا سامانه همبانک رفاه، به صورت رایگان و بدون هیچ‌گونه نرم‌افزاری، می توانیم خیلی از کارهای روزانه بانکی‌مان نظیر خرید شارژ یا پرداخت قبض‌ها را انجام دهیم. اگر مشتری بانک رفاه هستید و رمز ورود به سامانه همبانک را در اختیار دارید، راحت از حسابتان موجودی بگیرید، به کارت بانک رفاه خود پول منتقل کنید، سه گردش آخر حسابتان را بگیرید و با شماره کارت تسهیلات، اقساط خود را پرداخت کنید، اگر هم رمز پویا را فعال کرده‌اید که دیگر با رفاه کامل به کارهای بانکی‌تان بپردازید، بین حساب‌های بانک رفاه از طریق سامانه همبانک رفاه حتی می‌توانید به‌صورت پایا یا ساتنا پول جابجا کنید. یادمان باشد که بسیاری از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها این روزها ممکن است بخواهند برای کار بانکی‌شان مثل سابق به بانک بروند، آن‌ها بیشتر در خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و ممکن است در جریان خدمات بانکداری دیجیتال بانک رفاه نباشند، وقت بگذارید و به آن‌ها کمک کنید تا برای کار بانکی که می‌توانند در خانه انجام دهند، از خانه خارج نشوند و سلامتی‌شان را به خطر نیندازند.
خبرهای خوب را از دست ندهید
بسیاری از مشتریان با اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه آشنا هستند، نصب و فعال‌سازی این اپلیکیشن در حال حاضر بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعبه بر روی گوشی‌های اندرویدی ممکن است همه مشتریان بانک رفاه می‌توانند با در اختیار داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم ایستا/پویا،CVV2 و تاریخ انقضاء، پس از نصب نسخه مناسب سیستم ‌عامل گوشی خود نسبت به دریافت کد فعال‌سازی و استفاده از خدمات این سامانه اقدام نمایند. این اپلیکیشن علاوه بر خدماتی چون مشاهده موجودی، مشاهده ۳ گردش آخر کارت، پرداخت قبوض تمامی شرکت‌های خدماتی، پرداخت قبوض حق بیمه تأمین اجتماعی، پرداخت قبوض جریمه، انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت اقساط تسهیلات، شارژ مستقیم سیم‌کارت، خدمات جدیدی را به مشتریان عرضه می‌کند. این خدمات جدید مراجعه حضوری مشتریان به شعبه یا استفاده از خودپردازها را هم کمتر کرده و به طرح فاصله‌گذاری هوشمند برای شکست کرونا کمک می‌کند. از جمله قابلیت‌های جدید اپلیکیشن همراه‌کارت رفاه می‌توان به امکان انجام تراکنش بدون نیاز به ورود رمز دوم پویای کارت، دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک برای کارت‌های بانکی، پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی، قبوض جریمه و حق بیمه تأمین اجتماعی با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، مشاهده اطلاعات حساب متصل به کارت‌های بانک رفاه ازجمله نام و نام خانوادگی دارنده کارت، شماره‌حساب و شماره شبای متصل به کارت و وضعیت کارت، غیرفعال سازی رمز دوم پویا و ایستای کارت‌های بانک رفاه، مسدودسازی کارت‌های بانک رفاه، پرداخت و کمک به مؤسسه های خیریه، فراخوانی مستقیم سامانه‌های اینترنتی و برنامه‌های موبایل بانک رفاه (هایپر بانک رفاه) اشاره کرد.
در کنار تمامی خدمات متنوع فوق، نرم‌افزار موبایلی دستیار دیجیتال رفاه این امکان را به مشتریان می‌دهد که از طریق اثر انگشت یا گفتن رمز عبور وارد این سامانه شوند و امور بانکی خود را از طریق فرمان‌های صوتی و بدون تایپ کردن، انجام دهند.
به گزارش دنیای بانک، مدیران و کارکنان شبکه بانکی این روزهای سخت را تحمل می‌کنند و نظیر رزمندگان جبهه سلامت و درمان کشور یعنی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی تلاش دارند تا جریان خون‌رسانی به اقتصاد و نفس کشیدن کسب ‌وکارها مختل نشود، پزشکان می‌گویند ممکن است ویروس کرونا حتی تا ۲ سال دیگر سلامت ما را تهدید کند تا روزی که واکسنی ساخته یا درمان قطعی برای آن پیدا شود. پس تا آن روز و حتی پس از پیدا شدن راه شکست کرونا، خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران به شما کمک می‌کند تا در کنار سربازان جبهه سلامت و بهداشت به جنگ با کرونا بروید. کارکنان بانک رفاه همچنان در شعب هستند اما سلامت همه ایجاب می‌کند، بی‌دلیل به شعبه بانک‌ها نرویم و یادمان باشد که در هر ساعتی از شبانه‌روز مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱، همانند یک اورژانس بانکی در کنار شماست. همیشه از آن‌ها کمک بخواهید و مطمئن باشید که بانک رفاه به سلامت و رفاه همه مردم ایران می‌اندیشد.
دستیار دیجیتال بانک رفاه
*مزیت‌ها
• امنیت بالا
• ارائه خدمات مبتنی بر رفاه کارت
• ارائه اکثر قابلیت‌های یک دستگاه خودپرداز Cashless
• عدم نیاز مراجعه مشتری به بانک
• ارائه خدمات به ‌صورت ۷۲۴
ویژگی‌های متمایز و انحصاری
• تشخیص فرمان‌های صوتی کاربران
• قابلیت تبدیل متن به صوت
• قابلیت تبدیل صوت به متن
• امکان احراز هویت مشتریان با اثرانگشت
موبایل بانک رفاه
*مزیت‌ها
• کاربری آسان
• تنوع خدمات
• امنیت بالا
• انتقال وجه مبتنی بر شماره تلفن همراه
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری
• ارائه اپلیکیشن در هر دو حالت ساده و استاندارد
• امکان تنظیم منوهای پرکاربرد
• بهره‌گیری از بسترهای ارتباطی متنوع پیامک،WIFI و GPRS
• تشخیص شماره موبایل مخاطب و جلوگیری از نصب اپلیکیشن بر روی سیم‌کارت‌های دیگر
• امکان احراز هویت با اثرانگشت
• مشاهده لیست تسهیلات دریافتی و ضامن‌ها به همراه امکان مشاهده اقساط و پرداخت آن‌ها
اینترنت بانک رفاه
*مزیت‌ها
• کاربری آسان
• تنوع خدمات
• امنیت بالا
• واکنش گرا متناسب با ابزارهای مورداستفاده کاربران
• سازگار با تمامی مرورگرها
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری اینترنت بانک مشتریان حقیقی
• مشاهده لیست تسهیلات دریافتی و ضامن‌ها به همراه امکان مشاهده اقساط و پرداخت آن‌ها
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری اینترنت بانک مشتریان حقوقی
• امکان تعیین امضاداران و کاربر مهر و انجام تراکنش‌های مالی بر روی حساب پس از تائید امضاداران و کاربر مهر
• ایجاد کارتابل حقوقی جهت هر یک از صاحبان امضاء و کاربر مهر به ‌منظور بررسی و تائید یا عدم تائید درخواست‌های مالی
تبلت بانک رفاه
*مزیت‌ها
• کاربری آسان
• تنوع خدمات
• امنیت بالا
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری
• انتقال وجه هوشمند
• داشبورد مدیریت مالی شخصی با نمودارهای متنوع
• شعبه یابی هوشمند
همراه ‌کارت رفاه
*مزیت‌ها
• کاربری آسان
• تنوع خدمات
• امنیت بالا
• فعال‌سازی بدون نیاز به مراجعه به شعبه
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری
• انجام تراکنش بدون نیاز به ورود رمز دوم پویای کارت توسط کاربر
• دریافت رمز دوم پویای کارت‌های رفاه و شتابی از طریق پیامک توسط طرح هریم بانک مرکزی
• دریافت رمز دوم پویای کارت با ورود رمز تولید رمز دوم پویا کارت
• پرداخت اقساط تسهیلات
• سرویس حساب متصل به کارت
• سرویس مسدودسازی کارت
• سرویس تغییر رمز دوم ایستای کارت
• سرویس غیرفعال کردن رمز دوم کارت (رمز پویا و رمز ایستا)
• دسترسی به کلیه لینک‌های خدمات الکترونیکی بانک رفاه از طریق هایپر بانک رفاه
خدمت سمیم بانک رفاه (سامانه مدیریت یکپارچه مالی)
*مزیت‌ها
• کاربری آسان
• تنوع خدمات
• امنیت بالا
• مدیریت درآمد، دارایی و هزینه‌های مشتری
• امکان دسته‌بندی خودکار و غیر خودکار تراکنش‌ها توسط کاربران
• ارائه گزارش وضعیت هزینه و درآمد مشتری به ‌صورت داشبورد خلاصه وضعیت مالی
• امکان ارائه تراکنش‌های مربوط به کلیه حساب‌های به ‌صورت یکجا
• امکان ورود صورت‌حساب سایر بانک‌ها و عدم محدودیت به تراکنش‌های یک بانک خاص
• مدیریت چک‌ها
*ویژگی‌های متمایز و انحصاری
• انعطاف در تعریف گروه‌های درآمد و هزینه و دسته‌بندی آن‌ها در دو سطح
• امکان تعریف وقایع مالی در تقویم یادآور و ارسال هشدار برای یادآوری
• امکان هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مالی توسط مشتریان و یکپارچه‌سازی آن با طرح‌های سپرده‌گذاری بانک

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.