Categories: بانک و بیمه

همراهی بیش از ۹۰ درصد از شبکه فروش با بیمه رازی در مسیر جدید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، این شرکت در سال ۱۴۰۳ با تغییر استراتژی‌های خود مسیر تازه‌ای را با تکیه بر توان شبکه فروش در پیش گرفت که بررسی‌ها نشان از همراهی بیش از ۹۰ درصد شبکه فروش با مسیر جدید شرکت بیمه رازی داشته و در کنار آن، این تغییر مسیر، عامل رشد فعالیت و تولد دوباره برخی از نمایندگان شرکت بوده است.

بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ در کنار تغییر استراتژی‌های خود در پی همراهی شبکه نمایندگان طرح‌ها و سامانه‌های جدیدی همچون همای رازی، آتش سوزی، زیگورات و رازیتک را رونمایی کرد که اوج هنرنمایی و حضور نمایندگان در طرح‌های همای رازی و جشنواره فروش بیمه آتش سوزی خودنمایی می‌کند.

رجوع به آمار و اطلاعات شش ماهه نخست سال جاری نشان از آن دارد که شرکت بیمه رازی در این مدت در رشته عمر و سرمایه گذاری و عمر زمانی در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان فروش بیش از تصور و اهداف تعیین شده برای این رشته بوده است. از سوی دیگر با توجه به اجرای جشنواره آتش سوزی با تکیه و توجه به بیمه نامه‌های خرد درآمدی در حدود ۱۶۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

اما نکته قابل توجه آن است که در شش ماهه نخست سال جاری ۹۷۲ نماینده به صدور بیمه نامه آتش سوزی پرداخته که ۷۴۲ نماینده در مدت زمان جشنواره معرفی و صدور بیمه نامه را در دستور کار خود قرار داده‌اند. براساس این گزارش، ۱۹۰ نماینده تا قبل از اجرای جشنواره هیچ بیمه‌نامه‌ای در رشته آتش سوزی صادر نکرده بودند که این جشنواره روح تازه‌ای برای این تعداد نماینده به همراه داشت.

ناگفته نماند که در طرح همای رازی با وجود آنکه شرکت بیمه رازی تنها ۹۳ نماینده اختصاصی عمر دارد اما بیش از ۴۴۰ نفر در این طرح فعال بوده‌اند.

فارغ از عملکرد نمایندگان و شبکه فروش در طرح‌های مذکور، نمایندگان در حق بیمه تولیدی، هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کرده‌اند که نسبت به عملکرد شعبه و کارگزاران رقم قابل توجهی از خود ثبت کرده‌اند.

فتحنایی

Recent Posts

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین آبان‌ماه امشب واریز می‌شود

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین خودروهای شخصی ساعت صفر بامداد سه‌شنبه واریز می‌شود.

4 ساعت ago

عملیات اجرایی ۱۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در جزیره بوموسی آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن از آغاز ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی در جزیره ایرانی بوموسی…

4 ساعت ago

تاکید مدیرعامل پاکسان بر نقش کلیدی واحد صادرات

به مناسبت روز ملی صادرات، مدیرعامل پاکسان، با حضور در جمع کارکنان واحد بازاریابی و…

5 ساعت ago

۲۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال پرداخت شد

صندوق کارآفرینی امید در شش ماه نخست سال جاری، ۲۱ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال…

5 ساعت ago

راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی احیا قائنات

تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی احیا قائنات، که به عنوان RO ثانویه شناخته می‌شود، با موفقیت به…

5 ساعت ago

تقدیر رئیس جمهور از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به عنوان صادرکننده نمونه ملی

رئیس جمهور، در آئین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات، از شرکت مجتمع صنایع…

5 ساعت ago